Gå til innhold

Koolance PC2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så enig som jeg kan få blitt :smile:(med testen)

Nå kjører jeg med ett baby atx hovedkort så jeg fikk ikke problemer med cd-brenner men jeg testet med ett msi k7t og da ble det trangt ja men det gikk det også.

Men ja...systemet funker veldig bra og fair pris syns jeg

Har satt i ei 80mm papst bak , ett must , og ei 60mm papst foran.system temp sank betraktelig :grin:

Kjører jeg med ett v5 kort , det lager jo litt varme kan du si....

Har en xp1600 som ligger på 26 grader idle (på cpu blokka) max 30 grader (viftene i mode1)

 

Er fornøyd :wink:

 

[ Denne Melding var redigert av: NorLord på 2002-01-21 09:50 ]

Lenke til kommentar

http://www.kaldpc.no selger også Koolance kabinetter. Der har de i tillegg en Chieftec-kasse som er utstyrt med Koolance kjøling til 3390 kr. Bra for dem som trenger litt mer plass enn det Koolance PC02 gir...

 

Bare synd at KaldPC bruker et litt krøkkete bestillingssystem/webshop...prisene deres på PC02 ligger faktisk en ca. 400 kr lavere enn hos Microplex!

 

[ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-01-21 12:30 ]

 

[ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-01-21 12:31 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-21 12:48, NorLord skrev:

Frese en tur over til kaldpc og snoke litt da
:grin:
Jeg bor i Sarpsborg..kort vei til microplex.


 

Greit at overklokking.no har fått låne kabinettet hos Microplex, men en prisguide der det bl.a. blir oppgitt andre plasser som selger Koolance hadde kanskje vært på sin plass.. Noe til ettertanke.....

 

En annen ting er at testen virker litt forhastet, litt jeg-har-litt-dårlig-tid-nå test, det er dog noe som kan forstås.. :smile:

 

Er mest skeptisk til kabinettet siden jeg da ikke lenger vil kunne ha noe liggende oppå pc'n..! :grin:

 

paper

 

PS: For de som er interessert, så ligger en lang review også ute på http://www.virtual-hideout.net/reviews/fro...nce/index.shtml

 

:smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: paper på 2002-01-21 14:54 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hvordan blir viftehastigheten på koolance styrt? hvis man skifter til overnevnte zahlman vifter vil disse kunne kobles til der de orginale viftene er tilkoblet og styres via den orginale vifte/temp styringen?? hvis ikke kan man jo like så godt kjøpe noe annet av vannkjøling på markedet...

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Er det mulig å få kjøpt det kabinettet av dere? til en redusert pris? Microplex har nemelig skrudd opp prisen med 500kr eller noe sånt..

Hadde vært veldig fint om jeg fikk svar så fort som mulig..

(send meg en mail eller noe med svar..takk?)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...