Gå til innhold

ATI-produksjon på vei opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og jeg som trodde finanskrisa hadde tatt knekken på alt av det som heter kjøpekraft. Virker til at det er noen som prøver å svinge kjeppene i gang igjen. Lurer på hvem det kan være som har bestilt så mye, eller er det mulig optimisme fra AMD sin side om en god periode midt i alt rotet?

Lenke til kommentar
La oss håpe at AMD/ATI for orden på sitt store ytelse problem ! Selv deres beste kort sliter STORT , Last Remnant, AoC med flere .Nivida er et sikkert kort, samme hvor mye dere ATI fans kverulrerer !

Jeg fant ingen nyere tester av AoC i farta, men ATi har ihvertfall gjordt det bedre i dette spillet.

http://anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3372&p=5

This benchmark is one we first looked at with our R700 preview, and it does seem to favor AMD's architecture. The 4870 is on par in performance with the GTX 280, and the GTX 260 gets left way behind. When we look at SLI and CrossFire we see the same thing: CrossFire wins out here and thus the 4870 X2 is king.

 

Last Remnant fant jeg ikke noen skikkelige tester på, men det sies det går choppy i byer og i kamper. Gjelder dette kun for ATi kort?

 

Ellers er det også spill der ATi gjør det en del bedre i, som R6 Vegas spillene og NFS Undercover. At enkelte spill er bedre tunet mot nVidia sin hardware og andre igjen mot ATi er bare slikt ting er. Alt i alt kan jeg ikke se at ATi har et stort ytelse problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...