Gå til innhold

Trøbbel for C905


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
wow, flashing news at SonyEricsson har problemer med sine telefoner...

 

Alle produsenten har eksempler på telefoner som ikke helt leverer det som var forventet. Det positive med SE, er at de tar dette seriøst og fikser problemene. Høyttaleren ble vel ganske tidlig byttet ut, så det er kun snakk om de først eksemplene som hadde denne feilen. At ny telefoner har buggy FW, er vel heller en regel enn et unntak? Og der skiller ikke SE seg ut på en negativ måte, heller tvert imot.

Lenke til kommentar

Bruttern fikk problemer med tastene på sin.

 

Men jeg ser ingen grunn til å la være å kjøpe denne telefonen nå. Det er nok fikset en god del siden den første batchen kom. Firmware kan man flashe selv .... enten med SE's egen software eller davinchi.

Lenke til kommentar
wow, flashing news at SonyEricsson har problemer med sine telefoner...

 

Alle produsenten har eksempler på telefoner som ikke helt leverer det som var forventet. Det positive med SE, er at de tar dette seriøst og fikser problemene. Høyttaleren ble vel ganske tidlig byttet ut, så det er kun snakk om de først eksemplene som hadde denne feilen. At ny telefoner har buggy FW, er vel heller en regel enn et unntak? Og der skiller ikke SE seg ut på en negativ måte, heller tvert imot.

 

SE fikser problemene? Tuller du eller? Jeg har tilgode å se en fiks på K850, W880, C702, W760 bare for å nevne noen.. Greit nok at de kan komme med ny SW, men de blir jo fortsatt ikke kurrert.

 

På C702 så var jo feil på hele det første partiet som ble distrubiert, så kommer det andre partiet, som var "fikset".. Gjett hva? Joda, det er SAMME feil som det var på det første partiet.

 

 

-reke

Lenke til kommentar
wow, flashing news at SonyEricsson har problemer med sine telefoner...

 

Alle produsenten har eksempler på telefoner som ikke helt leverer det som var forventet. Det positive med SE, er at de tar dette seriøst og fikser problemene. Høyttaleren ble vel ganske tidlig byttet ut, så det er kun snakk om de først eksemplene som hadde denne feilen. At ny telefoner har buggy FW, er vel heller en regel enn et unntak? Og der skiller ikke SE seg ut på en negativ måte, heller tvert imot.

 

SE fikser problemene? Tuller du eller? Jeg har tilgode å se en fiks på K850, W880, C702, W760 bare for å nevne noen.. Greit nok at de kan komme med ny SW, men de blir jo fortsatt ikke kurrert.

 

På C702 så var jo feil på hele det første partiet som ble distrubiert, så kommer det andre partiet, som var "fikset".. Gjett hva? Joda, det er SAMME feil som det var på det første partiet.

 

 

-reke

 

Hvilke feil er det du tenker på? Artikkelen er forøvrig sakset fra et nettsted som i hovedsak konsentrerer seg om Nokia, så det at amobil klipper og limer fra et slikt nettsted beviser vel nok en gang hvor hjertet deres ligger?

Lenke til kommentar
wow, flashing news at SonyEricsson har problemer med sine telefoner...

 

Alle produsenten har eksempler på telefoner som ikke helt leverer det som var forventet. Det positive med SE, er at de tar dette seriøst og fikser problemene. Høyttaleren ble vel ganske tidlig byttet ut, så det er kun snakk om de først eksemplene som hadde denne feilen. At ny telefoner har buggy FW, er vel heller en regel enn et unntak? Og der skiller ikke SE seg ut på en negativ måte, heller tvert imot.

 

SE fikser problemene? Tuller du eller? Jeg har tilgode å se en fiks på K850, W880, C702, W760 bare for å nevne noen.. Greit nok at de kan komme med ny SW, men de blir jo fortsatt ikke kurrert.

 

På C702 så var jo feil på hele det første partiet som ble distrubiert, så kommer det andre partiet, som var "fikset".. Gjett hva? Joda, det er SAMME feil som det var på det første partiet.

 

 

-reke

 

Hvilke feil er det du tenker på? Artikkelen er forøvrig sakset fra et nettsted som i hovedsak konsentrerer seg om Nokia, så det at amobil klipper og limer fra et slikt nettsted beviser vel nok en gang hvor hjertet deres ligger?

 

 

Hehe ja Amobil liker nok Nokia litt bedre enn de andre :p

 

 

Eksempler på hva som kan være feil er, at de slår seg av under samtale, slår seg av om du "rister" på telefonen, får ikke slått på, slår seg selv av periodisk, henger seg, mister dekning og jeg kan fortsette.. :p

Lenke til kommentar

poe, kan du liste opp noen nettsider som du mener IKKE er for glade i Nokia? Jeg synes ikke Amobil er partiske til fordel for noen jeg. Bare se på testen av Apple Iphone; den fikk en fair treatment uten å bli skrytt opp i skyene slik mange andre gjør/gjorde. Og jeg har prøvd å se litt etter de der urettferdighetene du har snakket om lenge, uten hell.

Lenke til kommentar
SE har ikke mer problemer med telefonene sine enn andre. (Absolutt enig med deg, poe. ;) )

 

SE har ikke problemer med telefoner, men telefonsalg. Jeg gleder meg til det en dag blir bare Sony, uten svenskene på slep...

 

Hvorfor det? Ericsson er det selskapet som går så det suser og har solid økonomi. Sony derimot sliter og har bommet i flere segment.

Lenke til kommentar
Hehe ja Amobil liker nok Nokia litt bedre enn de andre

 

Eksempler på hva som kan være feil er, at de slår seg av under samtale, slår seg av om du "rister" på telefonen, får ikke slått på, slår seg selv av periodisk, henger seg, mister dekning og jeg kan fortsette.. :p

 

Har hatt mange av de modellene du ramser opp, og har aldri opplevd noen av de symptomene du lister opp. Vel utenom det med dekning. Men da må jeg dessverre skuffe deg og røpe at det ikke skyldes telefonen, men heller et dårlig utbygd nett. Bytt til Telenor f.eks, så kanskje de "fikser" telefonen din.

Lenke til kommentar
poe, kan du liste opp noen nettsider som du mener IKKE er for glade i Nokia? Jeg synes ikke Amobil er partiske til fordel for noen jeg. Bare se på testen av Apple Iphone; den fikk en fair treatment uten å bli skrytt opp i skyene slik mange andre gjør/gjorde. Og jeg har prøvd å se litt etter de der urettferdighetene du har snakket om lenge, uten hell.

 

Se på nettstedet Amobil linker til, hvis du ikke tror meg. Ser rett og slett ut som Nokias svar på Esato. Og det at amobil trykker en brukertest, utført av en av forumets største fanboys, på førstesiden, bør vel være bevis nok for de fleste. Skal jeg lage en fanboytest av en SE telefon, så ser vi om den også havner som førstesideoppslag på amobil?

Lenke til kommentar
Hehe ja Amobil liker nok Nokia litt bedre enn de andre

 

Eksempler på hva som kan være feil er, at de slår seg av under samtale, slår seg av om du "rister" på telefonen, får ikke slått på, slår seg selv av periodisk, henger seg, mister dekning og jeg kan fortsette.. :p

 

Har hatt mange av de modellene du ramser opp, og har aldri opplevd noen av de symptomene du lister opp. Vel utenom det med dekning. Men da må jeg dessverre skuffe deg og røpe at det ikke skyldes telefonen, men heller et dårlig utbygd nett. Bytt til Telenor f.eks, så kanskje de "fikser" telefonen din.

 

 

Jeg har heller ikke hatt noen av telefonene, men jeg er forhandler.. :)

Lenke til kommentar
Jeg har heller ikke hatt noen av telefonene, men jeg er forhandler.. :)

 

Da må jeg virkelig si meg forbauset. Forhandlere pleier jo skylde på brukerne, men du velger altså å skylde på SE, men la meg gjette, kommer det en Nokia inn, da er det brukerfeil og vannskader. Haha... Også fanboys kan forhandle mobiltelefoner, det har vi flere eksempler på. Om du er en av de, vet jeg dog ikke, men slik du prøver å sverte et mobilmerke, så tyder mye på det. Hva med å stå frem med navnet på butikken du jobber i, slik at vi ander kan se hvor vi ikke skal handle mobiltelefoner i fremtiden?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...