Gå til innhold

Den store timelapse tråden! .:Guide/Utstyr/Diskusjon:.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker :)

 

Kan også nevne til de av dere som ikke er villig til å betale langt over 1000kr for en slik kontroll at du kan bestille kopier av disse på dealextreme.com til rundt 40$ pr. stk. Har kjøpt en slik selv til mitt Canon kamera og har ikke noe å utsette på kvaliteten i forhold til originalkontrollen.

 

Her er linker til de forskjellige merkene:

Canon/Pentax/Samsung/Sigma

Sony/Minolta

Nikon

Endret av SkinnyT
Lenke til kommentar

Eg kan leggje til litt på det punktet:

Dei fleste/alle videoredigeringsprogram kan brukast til å setje saman bileta, men iallfall i nokon av (t.d. Windows Movie Maker og Adobe Premiere Pro) må/bør ein velge lengda til bileta før ein importerer dei til programmet. Det vil seie, ein bør spesifisere kor mange frames eit stillbilete skal vare. Som standard er dette gjerne fleire sekund, noko som ikkje fungerer for timelapse.

 

I WMM gjer ein dette ved å gå til Verktøy --> Alternativ, og under fana Avansert juster feltet for Bilettidslengd. Du kan setje den ned til 0,125s. Hugser ikkje nøyaktig kor dette er i PPro, men ein eller annan stad i Edit --> Preferences kan du justere dette. Standard er 150 frames om eg ikkje hugser heilt feil.

 

Elles er Virtualdub eit hendig gratisalternativ til QT Pro. Eg kan skrive ein liten guide for korleis ein gjer dette. (Kjem kanskje ikkje med ein gong, men i løpet av dagen iallfall.)

Lenke til kommentar

Litt ny info i førstepost angående kort vs. lang lukkertid.

 

Skriv gjerne en guide til Virtualdub, Torbjørn. Har ikke prøvd virtualdub selv, så hadde vært greit å fått en innføring der. Spesielt også for de som ikke vil bruke 249kr på QT Pro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...