Gå til innhold

Iphone 3.0 vises frem på tirsdag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MMS for meg er totalt uinteressant. Jeg har ikke sendt en MMS på sikkert 3 år. Skal jeg sende et bilde bruker jeg mail istedet. Klipp og lim hadde jeg på iPhonen for en liten tid tilbake (Clippy), men etter å ha gjenopprettet oppdaget jeg at jeg ikke var så avhengig av det. Jeg bruker heller en annen klipp og lim-funksjon som heter "iHukommelse", som kan lokaliseres bak øynene.

 

Men ellers i neste generasjons iPhone ønsker jeg meg raskere prosessor og mye mer RAM. For jeg kjører med fullt oppsett av widgets og ressurskrevende prosesser i bakgrunnen.

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

3.0 allerede ja. Holder dette seg oppe tar de jo snart igjen Opera, og det er ikke bare-bare!

 

Tja, klipp og lim burde selvfølgelig vært på plass for lenge siden. Det samme gjelder Flash. Landskaps-QWERTY burde også vært på plass, gjerne med nummerisk tastatur med T9 som et siste alternativ.

 

Fikser de dette forsvinner noen av de mest åpenbare manglene og minusene.

Lenke til kommentar

Nyheter som:

- MMS

- mulig å bruke Iphone som modem sammen med en PC via både Bluetooth og USB

- Høyt oppe på ønskelisten står klipp-og-lim, og nå er ønsket innfridd (fra VG.no)

- Voice Memo der man kan lage talebeskjeder via den interne eller en ekstern... (fra VG.no)

 

WOW! Mye spennende nytt her! Eller...

Vel hadde det vært for ca 10 år siden så hadde det kanskje vært nytt.

 

Komisk at Apple kaller siden sin for nyheter for "hot news", ikke mere enn såvidt

lunk i denne "nyheten" mener nå jeg.

( http://www.apple.com/hotnews/ )

 

Men fint det er gratis oppdatering da, den skal de ha.

Men ikke MMS for andre modeller enn iPhone 3G. Nei MMS er jo såpass nytt så

den forstår vi godt.

Lenke til kommentar
Nyheter som:

- MMS

- mulig å bruke Iphone som modem sammen med en PC via både Bluetooth og USB

- Høyt oppe på ønskelisten står klipp-og-lim, og nå er ønsket innfridd (fra VG.no)

- Voice Memo der man kan lage talebeskjeder via den interne eller en ekstern... (fra VG.no)

 

WOW! Mye spennende nytt her! Eller...

Vel hadde det vært for ca 10 år siden så hadde det kanskje vært nytt.

Komisk at Apple kaller siden sin for nyheter for "hot news", ikke mere enn såvidt

lunk i denne "nyheten" mener nå jeg.

( http://www.apple.com/hotnews/ )

 

Men fint det er gratis oppdatering da, den skal de ha.

Men ikke MMS for andre modeller enn iPhone 3G. Nei MMS er jo såpass nytt så

den forstår vi godt.

 

Hva i huleste forventer du at Apple lanserer? Teleport og en kur for Aids? Tingene som ble vist frem igår er nettopp det vi brukere har bedt om, og det er i seg selv veldig bra at de gir oss dette nå.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig skulle dette bare mangle, men det er ikke alle produsentene som driver å legger til flere og flere funksjoner til en eksisterende modell både et og to år etter lansering.

 

Apple kunne gjerne bare gitt faen i å oppgradere OSet, slik som alle andre aktørene, så jeg er strengt tatt fornøyd med dette, i å med jeg ikke trenger å kjøpe meg en ny telefon for å få disse funksjonene.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...