Gå til innhold

Norman lanserer ny teknologi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På jobb byttet vi nettopp fra norman til trend pga. ELENDIG heuristics + at det ikke beskyttet i praksis mot noe som helst. Etter over en uke med conficker og norman så ble siste sjangse oppbrukt (har hatt mye trøbbel før også).

 

Og NTFK er en relativt stor kunde med over 6000 pc'er.

 

Jeg trodde forøvrig at Norman's Sandbox egentlig VAR denne funksjonen allerede.... same shit, new wrapping?

Endret av JKJK
Lenke til kommentar
Og planen er kanskje å få programmet til å bruke så mye resursser at det ikke finnes mer til virus, ormer etc. i kjent norman stil :!:

 

Akkurat det med å bruke resursser er vel Trademark til Norman. De få årene jeg brukte Norman (Rundt tidlig 2000 tallet), var Norman antivirus så krevende at pc'en var helt ubrukelig.

Lenke til kommentar
Se hvem som stopper hva, siden oppdateres hver 24t og basseluskene hentes fra www.virustotal.com

 

http://mtc.sri.com/live_data/av_rankings/

 

 

NOD32, the king of VB100, the best of the best, the....oh..oooo...Nr.30

 

bruker ikke Norman men Avast

 

 

Jeg stoler ikke på resultatene på denne siden derfor:

 

Når du skal teste antivirus programmer mot virus og spyware så er det viktig og bruke den nyeste versjonen med den nyeste oppdateringen. NOD32v2 er nå et produkt som er gått ut på dato for flere år siden. De skulle nå ha brukt ESET NOD32 Antivirus 4 i sin test.

 

På de andre antivirus programmene står det ikke vilken versjon det er brukt, skal man teste et antivirus program så er det veldig viktig å vite vilken vesjon av programmet som er brukt i testen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...