Gå til innhold

Talkmore lanserer Fastpris Mini


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et ganske stabilt forbruk. Og trodde jeg var fornøyd med det jeg hadde. Ble kontaktet av flere selgere og gikk etterhvert fra Chess, til Tele2, OneCall, NetCom, Telenor og diverse andre småselskaper som liksom skal påstå at de er billig med lovnad om at jeg kunne halvere telefonregninga med mitt forbruk. Og siden jeg har et ganske stabilt forbruk var det ganske lett og regne seg fram til hvem som faktisk kunne holde det de lovet, og det var Talkmore. Meget bra kundeservice, og mobilregninga mi gikk fra over 1000 kr mnd med det "rimeligste" abb fra Chess, til kun 408,- med vanlig fastpris (inklusiv fastpris data til 59,-). Har gått over til fastpris mini og regner med at jeg nå vil spare enda mer. Alt i alt så synes jeg at Talkmore her kommer med et bra tilbud.

 

De andre mobilselskapene jeg var innom chess f.eks har rævva kundeservice og gjør lite for å hjelpe deg som kunde. Det samme gjelder Telenor, Netcom, Tele2 og OneCall. Styr unna disse! Talkmore er faktisk billigst!

Endret av HavardBN
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har du problem med det eller??

 

Jeg blir generelt skeptisk til brukere med få innlegg, hvor alle innleggene kun inneholder skryt av et produkt og/eller leverandør. Men jeg ser du har vært registrert siden høst 2007, og da regner jeg med det er tilfeldig at du i dine eneste innlegg her på forumet forteller oss at Talkmore er best. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...