Gå til innhold

Fri og åpen Flash-spiller blir bedre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flott! Mulig Adobe sin egen Flash-plugin ligger foran på funksjoner, men jeg opplever den ikke som særlig stabil på Linux. Hadde vært fint om Gnash ble et fullverdig alternativ.

ja, alltids fint med åpne alternativer til disse lukkede "standarene" som er fulle med bloatware som regel!

Lenke til kommentar

Har hverken hørt om eller opplevd noen store problemer siden versjon 10 kom.

Så lenge originalen fungerer fint, har jeg personlig aldri vært optatt av å støtte "dårligere", eller i hvert fall mindre funksjonsrike, versjoner, bare fordi de er åpne.

Lenke til kommentar
Har hverken hørt om eller opplevd noen store problemer siden versjon 10 kom.

Så lenge originalen fungerer fint, har jeg personlig aldri vært optatt av å støtte "dårligere", eller i hvert fall mindre funksjonsrike, versjoner, bare fordi de er åpne.

Mulig det er fordi jeg bruker 64-bit da, men hender rett som det er at Firefox henger seg på sider med mye flash-innhold

Lenke til kommentar
ja, alltids fint med åpne alternativer til disse lukkede "standarene" som er fulle med bloatware som regel!

I call bullshit, på to punkter:

 

1) Hvorfor er det fint med et åpent alternativ som er reverse-engineered og dermed har færre features eller andre feil og mangler?

 

2) Vennligst dokumenter at de offisielle produktene "som regel" er "fulle av bloatware".

Lenke til kommentar
Støtte for flere codecs (deriblant H.263 og AAC) for bedre kompatiblitet med Youtube.

Regner med at det er ment h264...

 

http://en.wikipedia.org/wiki/H.263

Jepp, H.263 er et videoformat som også brukes i flash, men i denne artikkelen tror jeg H.264 var ment. Det er i alle fall bare H.264 som er nevnt i den offisielle changelogen - jeg tipper at H.263 var godt støttet fra før. (H.263 har vært brukt i flash i lang tid, H.264-støtte er en "ny" funksjon som ikke kom før Flash 9)

Lenke til kommentar
Støtte for flere codecs (deriblant H.263 og AAC) for bedre kompatiblitet med Youtube.

Regner med at det er ment h264...

 

http://en.wikipedia.org/wiki/H.263

Jepp, H.263 er et videoformat som også brukes i flash, men i denne artikkelen tror jeg H.264 var ment. Det er i alle fall bare H.264 som er nevnt i den offisielle changelogen - jeg tipper at H.263 var godt støttet fra før. (H.263 har vært brukt i flash i lang tid, H.264-støtte er en "ny" funksjon som ikke kom før Flash 9)

 

Du har selvfølgelig helt rett. Er rettet på i artikkelen nå. Takk for at du sa ifra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...