Gå til innhold

Nytt billigabonnement fra Djuice


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så først ut som et bra kupp. Men så så jeg dette:

 

En minimumsfakurering på 49 kroner i måneden.Skulle du i tillegg velge å motta regningene dine i posten kommer det et gebyr på 35 kroner i tillegg.

Abonnementet kan videre ikke kombineres med Telenor Fri Familie. Du bør ellers håpe på at du ikke får behov for å ringe kundeservice. Dette koster nemlig fem kroner i minuttet, i tillegg til en oppstartsavgift på 59 øre.

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Driver akkurat nå å snakker med Telenor og Tele2 og prøver å forhandle fram en avtale. Vet ikke hvilken jeg skal velge.. Tele2 er billigere og man kan velge alle abonnementene til å ha i "FriFamilie", mens hos Telenor er det gratis mld til alle andre Djuice kunder, og max 10 kr pr dag for datatrafikk...!

Lenke til kommentar

Ikke mulgihet til å bruke det i FriFamilie er helt døvt synes jeg. Det løpnner seg ihvertfall ikke for meg som benytter meg flittig av dette tilbudet.

 

Hvis de skal lansere noe de skal kunne kalle et billig abbonement, så synes jeg de heller burde komme med helgode abbonement enn slike vingeklipte tilbud som dette.

 

Vedrørende kundeservice så sender jeg mail som oftest.

Lenke til kommentar
Jeg håper Djuice snart kommer med noe alá Friends-tjenesten for ringing. Gjerne likt tjenesten "FriKontakt" hos Telenor.

 

Nylig var det et abn, Djuice Friends, som gjorde at du kun ringte for oppstartspris til alle djuicekunder. Dette ble nylig et utgått abn, så det kommer nok ikke tilbake med det første.

 

Jeg har Djuice Friends selv btw :)

Lenke til kommentar
Nylig var det et abn, Djuice Friends, som gjorde at du kun ringte for oppstartspris til alle djuicekunder. Dette ble nylig et utgått abn, så det kommer nok ikke tilbake med det første.

 

Jeg har Djuice Friends selv btw :)

 

Jeg vet det, men de kunne gjort det til en tjeneste alá FriPrat i stedet nå som det er borte vekk. Kanskje hvis jeg "truer" med å si opp og ta med meg hele FriFamilien + fasttelefonen til et annet selskap så gir Telenors winback-avdeling meg Djuice Friends. :)

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar
Så først ut som et bra kupp. Men så så jeg dette:

 

En minimumsfakurering på 49 kroner i måneden.Skulle du i tillegg velge å motta regningene dine i posten kommer det et gebyr på 35 kroner i tillegg.

Abonnementet kan videre ikke kombineres med Telenor Fri Familie. Du bør ellers håpe på at du ikke får behov for å ringe kundeservice. Dette koster nemlig fem kroner i minuttet, i tillegg til en oppstartsavgift på 59 øre.

De to første uthevingene dine har jeg ingen problemer med, men de to neste derimot, latterlig!

 

Og når det kommer til djuice generelt synes jeg det er dobbelt så latterlig at det ikke er innlemmet i Telenor Mobil. Det ville gjort det mye enklere for kunden, og for oss forhandlere.

Endret av strek
Lenke til kommentar
Og når det kommer til djuice generelt synes jeg det er dobbelt så latterlig at det ikke er innlemmet i Telenor Mobil. Det ville gjort det mye enklere for kunden, og for oss forhandlere.

 

 

Djuice skal jo være "kult og trendy" for ungdommen, mot Telenor som skal være det trygge og kanskje litt trauste alternativet. Er enig i at de kunne like godt hatt begge selskapene under ett og bare kalt abonnementene for Djuice xxx og Telenor xxx.

 

Forøvrig, du som er forhandler kan vel ikke skifte abonnementet mitt til Djuice Friends selv om det er utgått. :innocent: Worth a shot å spørre. ;)

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar
Så først ut som et bra kupp. Men så så jeg dette:

 

En minimumsfakurering på 49 kroner i måneden.Skulle du i tillegg velge å motta regningene dine i posten kommer det et gebyr på 35 kroner i tillegg.

Abonnementet kan videre ikke kombineres med Telenor Fri Familie. Du bør ellers håpe på at du ikke får behov for å ringe kundeservice. Dette koster nemlig fem kroner i minuttet, i tillegg til en oppstartsavgift på 59 øre.

De to første uthevingene dine har jeg ingen problemer med, men de to neste derimot, latterlig!

 

Og når det kommer til djuice generelt synes jeg det er dobbelt så latterlig at det ikke er innlemmet i Telenor Mobil. Det ville gjort det mye enklere for kunden, og for oss forhandlere.

 

 

 

Så du mener det er teit at jeg vil ringe gratis til familien min? Det er jo noen av de jeg ringer mest til for tiden. Hadde jeg ikke hatt fri familie nå så hadde jeg blitt ruinert. 

 

Nå er det ikke så ofte man ringer kundeservice så jeg kan leve med 5kr i minuttet, men er ikke fornøyd med det

Lenke til kommentar

Jeg tror du forsto ham omvendt av hva han mente.

Men det kan vi ikke vite sikkert før han kommer tilbake til tråden.

 

Jeg synes det er helt greit med minimumsfakturering, fakturagebyr og pris på kundeservice, men leit man ikke kan være en del av Fri Familie. Kunne gått på kontantkortkvoten eller noe slikt.

 

Ellers så trooor jeg at jeg har funnet mitt nye abbonement. Fjerner det ene store minuset med Champion, oppstartsavgiften, og gir meg i tillegg gratis SMS til en av de jeg skriver mest til.

Lenke til kommentar
Abonnementet har for øvrig en MMS-pris på 1,99 kroner per stykk, mens datatrafikk koster 5 kroner pr MB.

 

Alt i alt ser det ut til at det nye Djuice-tilbudet er et godt tilbud til deg som først og fremst ringer og sender meldinger, og som bruker internett på mobilen minimalt.

 

5 kr per MB er jo langt lavere enn alle andre telenor-abonnement, i tillegg til pristaket på 10 kr per dag.

Slik jeg ser det, uten å ha sjekket grundig opp i saken på dette tidspunkt, er dette trolig det gunstigste telenor-aboet å surfe med.

Lenke til kommentar
Djuice er ett eget opplegg på samme måte som talkmore, ingen som klager over at talkmore ikke er med i fri familie.

 

Det blir kommentert når alle Djuice-abonnement opptil dette har kunne være en del av FriFamilie. Informasjon om Talkmores abonnement blir ikke presenter på Telenormobil.no slik det er med Djuice, og jeg ser ikke helt poenget med å dra den sammenligningen utenom at Talkmore nå er eid av Telenor.

 

Du kan heller ikke gå inn til en Telenor-forhandler og kjøpe sim-kort til ditt Talkmore-abonnement, det kan du derimot med Djuice. Telenor og Djuice er ganske enkelt tettere sammenknyttet som selskap med tilnærmet alt til felles utenom branding og noen tjenester.

Lenke til kommentar
Djuice er ett eget opplegg på samme måte som talkmore, ingen som klager over at talkmore ikke er med i fri familie.

 

Det blir kommentert når alle Djuice-abonnement opptil dette har kunne være en del av FriFamilie. Informasjon om Talkmores abonnement blir ikke presenter på Telenormobil.no slik det er med Djuice, og jeg ser ikke helt poenget med å dra den sammenligningen utenom at Talkmore nå er eid av Telenor.

 

Du kan heller ikke gå inn til en Telenor-forhandler og kjøpe sim-kort til ditt Talkmore-abonnement, det kan du derimot med Djuice. Telenor og Djuice er ganske enkelt tettere sammenknyttet som selskap med tilnærmet alt til felles utenom branding og noen tjenester.

Bra Hedonism, du skjønner hva jeg irriterer meg over :) Et annet punkt er at Telenor og djuice bruker de samme operatørlåste telefonene, så jeg tror vel nesten man kan si at Telenor Mobil og djuice er samme selskap. Lenge siden jeg har sett en djuice-brandet telefon også.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...