Gå til innhold

Opera skuffer ikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opera syns jeg som nettleser suger bigtime.Jeg bruker den,men den låser seg stadig svarer ikke.Har store problemer med frx VG siden når jeg skal spille av videoer på siden så må jeg trykke mange ganger før den starter.

Så sum sumarium så suger den som nettleser desverre.

Men jeg liker og bruke den av en grunn å det er Hurtigvalg.

Kan legge opp 6 sider som hurtig valg.

 

9 sider mener jeg :whistle:

Lenke til kommentar

Er du sikker på att tallene din stemmer. Synes det hørtes lite ut med 157 milioner kroner i omsetning når man har 627 ansatte. Det blir jo ca 250000 pr ansatt som ikke en gang holder til lønninger. Mulig de har 500 ansatt i India eller eller har en masse deltidstillinger.

 

Edit: Ser nå att det er snakk om ett kvaral. Trodde det var et år de snakket om. Litt treg i hodet i dag.

Endret av iron_knuckle
Lenke til kommentar
Opera syns jeg som nettleser suger bigtime.Jeg bruker den,men den låser seg stadig svarer ikke.Har store problemer med frx VG siden når jeg skal spille av videoer på siden så må jeg trykke mange ganger før den starter.

Så sum sumarium så suger den som nettleser desverre.

Men jeg liker og bruke den av en grunn å det er Hurtigvalg.

Kan legge opp 6 sider som hurtig valg.

 

9 sider mener jeg :whistle:

 

Har du prøvd å reinstallere? Skjønner ikke det der, Opera har alltid vært stabil hos meg.

Du kan få flere hurtigvalg ved å redigere "speeddial.ini" filen i notepad.

http://my.opera.com/Tamil/blog/how-to-add-...-dials-in-opera

 

OT: Jeg må si det forundrer meg vær gang Firefox brukere slenger ut påstander om at Opera ikke har f.eks ad-block og noscript, for det har den jo.

Lenke til kommentar

Beemer-M5:

Nå kan vel ikke Opera legges(all) skylden på at plugins(flash, WMP, java osv.) krasjer nettleseren? eller? Men, ja, 9.* har vært litt nedtur ang. stabilitet. Byttet for en stund siden(en måned eller noe sånt) ut Opera 9.63 med Opera 10(build 4166, Linux). Synes av og til den virker mer stabil enn 9.*. Men bugs er det nok ennå litt igjen av...

 

Ellers; Konge at Opera leverer bra tall! Opera er nok en av de mer fremtidsrettede nettleserne, og definitivt den jeg liker best, både på PC og mobil(og Wii, for den saks skyld =P).

Lenke til kommentar
No har eg ikkje rekna på det, men 157 millioner kroner fordelt på 627 tilsette i eit kvartal bør gje ei veldig fin løn. Dersom tala dine (om lag 250 000) stemmer er det ei ganske bra årsløn, på om lag 1 million.

Synes fremdeles det virker noe lite, lønninger er tross alt ikke eneste utgiftspost, men jeg er ikke økonom, så jeg vet egentlig ikke. Jeg vet at i mitt forrige selskap, så var vi betydelig færre med ett høyere tall pr hode... De kan godt ha gjennomsnitts lønnsutgifter pr person på 1 mill inkludert arbeidsgiveravgifter etc, men nå er det slik at gjennomsnittslønningen i Norge ligger rundt 300000 en plass og det medfører ikke lønnsutgifter i denne størrelsesordnen, så utgiftene til lønninger vil være betydelig mindre enn 1 Mill...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...