Gå til innhold

Telenor forbedrer Tvilling-SIM


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tåpelig man ikke kan sende med tvilling uten at tvilling nmr kommer til mottaker, dette blir jo fort rot. Skulle kommet hovednummer sånn som hos netcom

 

Dette er løst med den nye tvilling-tjenesten, sms jeg sender fra tvillingkortet mitt dukker opp med hovenummeret hos mottakeren. Ergo, er den blitt lik som Netcom's løsning på det punktet!

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

Dette er vel en tjeneste NetCom har hatt siden dag 1 mener jeg å huske.

Litt rart at telenor ikke har kommet med dette før siden det er 3(?) år siden NetCom kom med trilling samt sms biten telefon nå kommer med?

 

Man da velge å skru av sms på ekstra kortene, men standard kommer alle sms på ekstra kortene.

Lenke til kommentar
Endelig! En meget etterlengtet funksjon :)

Mon tro om Telenor også merker finanskrisen nå, ettersom de nå tar kunden på alvor...flott!

 

Det må være årets teiteste kommentar.

 

Tror du virkelig de har hatt det slik for å være kjip?

 

Det er nok de tekniske løsningene\begrensningene som har gjort at det har vært slik en stund.

 

Men er veldig bra at det er på plass nå!

Lenke til kommentar
Endelig! En meget etterlengtet funksjon :)

Mon tro om Telenor også merker finanskrisen nå, ettersom de nå tar kunden på alvor...flott!

 

Det må være årets teiteste kommentar.

 

Tror du virkelig de har hatt det slik for å være kjip?

 

Det er nok de tekniske løsningene\begrensningene som har gjort at det har vært slik en stund.

 

Men er veldig bra at det er på plass nå!

Vel, deg om det...

Nå er det ikke akkurat noen hemmelighet at Telenor ikke har for vane å skreddersy sine produkter for kundene - noe som forøvrig også gjelder flere andre store aktører i forskjellige bransjer, som er så store at de kan gjøre hva de vil.

 

At tekniske løsninger/begrensninger skal være en grunn, har jeg ingen tiltro til. Dette kunne de glatt ha fikset fra dag 1.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...