Gå til innhold

Lysende tastatur fra OCZ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Artig valg av navn OCZ! Folk flest tenker at navnet det har er pga. de lysende tastene, men Illuminati er navnet på noe helt annet også. Søk på Illuminati med Google så ser dere det :p

Det du tenker på er selvfølgelig ordenen illuminati. Det står for "de opplyste".

 

For øvrig ser jeg ikke poenget med opplyste tastatur. Hvem ser på tastaturet når de skriver?

Lenke til kommentar

razer sitt har standard norsk, eneste utover det er vell for styring av musikk over numpad.

har razer mus og musmatte som jeg er 110% fornøyd med, frister det tastaturet også, prøvde logitech sine G15/G16 men endte konstant med og trykke på de macroknappene sidenav tab istedenfor tab som var såå suksess i spill

 

Nårtid skal tastatur-produsentene tenke på oss som vil ha delt/egronomisk tastatur? :(

du får trøste deg med en sånn minilampe for tastaturet :D

razer-battle-light-4.jpg

er jo nesten lysende tastatur!

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Er jo en total ripp-off av Logitech Illuminated? Ikke bare er hele konseptet likt, men også navnet ligner litt vell mye? :roll:

Dog gjør ikke det noe, da Logitech Illuminated er et av de beste tastaturene jeg har hatt, minner mye om tastaturet på min ThinkPad som etter min mening er noe av det beste én kan få!

 

Lave / flate taster, uten noe ekstra dilldall og "bling-bling" og fint moderat hvit baklys er helt topp!

Langt bedre og mer behagelig å skrive på enn mitt tidligere Logitech G15, det er nå hvert fall helt sikkert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...