Gå til innhold

Telenor får Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endelig har TELENOR skjønt det! :w00t:

Og du har ikke skjønt det.

 

En av grunnene til at dette tok lang tid er i hovedsak at den serviceavtalen Apple ville tilby Telenor var uakseptabel (hvordan Apple håndterer servicerep etc.). Dette var selvfølgelig ingen overraskelse for oss som er kjent med Apple fra før. NetCom hadde også enerett på telefonen i tre(?) måneder. (Og ja, jeg vet at NetCom har hatt telefonen i mer enn tre måneder.)

Lenke til kommentar
Endelig har TELENOR skjønt det! :w00t:

Og du har ikke skjønt det.

 

En av grunnene til at dette tok lang tid er i hovedsak at den serviceavtalen Apple ville tilby Telenor var uakseptabel (hvordan Apple håndterer servicerep etc.). Dette var selvfølgelig ingen overraskelse for oss som er kjent med Apple fra før. NetCom hadde også enerett på telefonen i tre(?) måneder. (Og ja, jeg vet at NetCom har hatt telefonen i mer enn tre måneder.)

 

Med dette mener du å insinuere at Apple ikke ville stå ansvarlig for reklamasjoner i 5 år, og forsøkte å dytte ansvaret for reklamasjoner etter utløp av garantiperioden over på Telenor? Om du vet noe vi ikke vet, så vil jeg tro det må være dette du mener, for måten Apple håndterer service på iPhone når den er innenfor garanti er jo enestående (Apple swapper mens andre produsenter reparerer).

Lenke til kommentar
Håper dette fører til billigere datatrafikk hos telenor og netcom.

 

jeg vet ikke hvorfor, men jeg mistenker enda en omgang med "iphone-abonnement"...

Jeg regner med at det er det vi får i første omgang, men at det etterhvert blir et eller flere abonnement for oss som ikke vil ha iphone.

 

Telenor har jo nylig senket maksprisen for datatrafikk pr.dag fra 70kr til 10kr, så kudos til Telenor om dagen.

Lenke til kommentar
Endelig har TELENOR skjønt det! :w00t:

Og du har ikke skjønt det.

 

En av grunnene til at dette tok lang tid er i hovedsak at den serviceavtalen Apple ville tilby Telenor var uakseptabel (hvordan Apple håndterer servicerep etc.). Dette var selvfølgelig ingen overraskelse for oss som er kjent med Apple fra før. NetCom hadde også enerett på telefonen i tre(?) måneder. (Og ja, jeg vet at NetCom har hatt telefonen i mer enn tre måneder.)

 

Med dette mener du å insinuere at Apple ikke ville stå ansvarlig for reklamasjoner i 5 år, og forsøkte å dytte ansvaret for reklamasjoner etter utløp av garantiperioden over på Telenor? Om du vet noe vi ikke vet, så vil jeg tro det må være dette du mener, for måten Apple håndterer service på iPhone når den er innenfor garanti er jo enestående (Apple swapper mens andre produsenter reparerer).

Reklamasjonstiden var noe av det som det ble klaget på i begynnelsen, ja. At Apple swapper er veldig bra og kutter helt sikkert reparasjonstiden betydelig (noe jeg ser på som positivt), men det er vel neppe fabrikknye swapper?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...