Gå til innhold

Dette er den første Windows Mobile 6.5-mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Latterlig skjermoppløsning.

For å være helt ærlig legger jeg aldri merke til at min KC910 har så lav skjermoppløsning, det samme med min M1530 (15,4 tommer og 1280x800). Skjønner ikke hvorfor alt skal ha så høy skjermoppløsning i en tid hvor AA kan gjøre mye. Jeg er (tydeligvis) en av de få som kan se forskjell på Wii/PS2/Xbox/GC og Xbox 360/PS3 på en SD-TV.

 

Kan ha noe med at jeg er litt nærsynt dog :p

Lenke til kommentar

Hva pokker er nytt med denne?(uten om windows 6.5? Skjønner ikke helt hva som er vitsen med å lage en tlf som ikke har noe spesielt nytt å by på for den vanlige bruker'n. Bruk heller tid på å lage telefoner som SE X1. Der har du i hvertfall mulighet til å bruke alle funksjonene, uten å måtte lage hver jævla dag =/

Lenke til kommentar

Vites det om denne får samme type skjerm som Arena? Arena's skjerm blir så vidt jeg har forstått av samme teknologi som iPhone sin. Det er en unik skjerm å jobbe med og ønsker ikke annet. Det er en sann befrielse å slippe med pekepenner, plekter, skohorn og firtomsspiker for å skrive og navigere i menyer.

 

Dessuten har jeg forstått at mange har slitt med oppstripet og svake skjermer på f.eks HTC sine modeller da det er plastskjerm. Syns det er litt dårlig at folk som betaler så pass mye for en telefon at skjermen blir stripete etter kort tids bruk med styluser som følger med og er ment til bruk på skjermen.

 

Ellers syns jeg denne telefonen så lekker ut og er imponert over mange av lanseringene som her kommet. Jeg gleder meg til å få se og prøve noen av disse telefonene.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...