Gå til innhold

IE7 er under angrep


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jo men...

Jeg surfer mye og kommer derfor over mye interessant. Derfor tar jeg vare på en bråte bookmarks og forsøker så godt som mulig å vedlikeholde dette.

De viktigste, eller de som er MEST kjekt å ha, ligger som tabs i opera og ff. Opera kan lagre tabs'ene dine file->session->...

 

Derfor har opera de viktigste og mest brukte. FF har de kjekt å ha, men om de skulle forsvinne så ok, og IE er derfor verktøy for å surfe siden opera og ff sine tabs er fulle.

 

Opera takler flere tabs i verktøylinja enn ff (må scrolle *urk)

 

Vurdere om jeg skal kjøre chrome for å kunne ta vare på enda flere tabs samtidig. Har tross alt litt mange verktøy og sider som benyttes meget flittig.

 

Så det er som du sier .. IE er jo ubrukelig, derfor blir den kun benyttet for å surfe og finne linker...

Lenke til kommentar

DarkSlayer's bruksmønster høres mye ut som mitt eget. Opera er definitivt bedre på tabs og er primær nettleser. Men vinduene der er semi-persistente for meg. Jeg har som regel også åpen Firefox for ting som jeg ikke skal "huske til i morgen" men den svetter for mye minne over tid og blir restartet minst et par ganger om dagen. Og dersom det er for mange Opera- og Firefox-vinduer på skjermene mine, drar jeg fram Internet Explorer, nærmest som en temp-browser. Det blir på en måte som jeg ikke vil forsøple Opera-vinduene med noe som ikke er verd å ta vare på.

 

Å installere et plugin fra et ikke-tiltrodd firma for å få basisfunksjonalitet i Firefox, må jo være en spøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...