Gå til innhold

Netcom lanserer pakkepris


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Dette ligner veldig på Tele2s "Snakkis". Forskjellen her er at NetCom tar ti øre ekstra i startspris."

 

Det er også en annen vesentlig forskjell: Snakkis er et eget abonnement, NetCom sin tjeneste er en tilleggstjeneste. Dette er langt mer praktisk spør du meg - man kan f.eks. slette tjenesten hvis man skal på ferie til utlandet og dermed ikke har bruk for den, og få den tilbake igjen når man kommer hjem, selv om man har bindingstid på abonnementet.

Lenke til kommentar

Men skjønner ikke hvordan dette kan lønne seg, kommunikasjonssjefen snakker om at hvis man ringer for mer enn 200kr vil dette lønne seg, men etter 10 samtaler med denne tilleggstjenesten har man brukt da 199+(10 X 0,89)=207,90kr, brått over 200 kr, da sparer jeg ingenting på å bytte til denne. . .

 

Honør til den operatøren som gir meg 3000min i taletid, 3000sms/mms og eks 300mb for 399kr. . .

Lenke til kommentar
Men skjønner ikke hvordan dette kan lønne seg, kommunikasjonssjefen snakker om at hvis man ringer for mer enn 200kr vil dette lønne seg, men etter 10 samtaler med denne tilleggstjenesten har man brukt da 199+(10 X 0,89)=207,90kr, brått over 200 kr, da sparer jeg ingenting på å bytte til denne. . .

 

Honør til den operatøren som gir meg 3000min i taletid, 3000sms/mms og eks 300mb for 399kr. . .

 

Høres ut som et bra abb men det må være fri databruk.. 300mb er alt for lite.. Og uten oppstartsavgift

Endret av EldarH
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...