Gå til innhold

Pioneer viser muskler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sisk, dersom du har kjøpt en Kuro, burde den ikke da få den æren av å jobbe med tilsvare gode avspillere?

 

Lurer på hvorfor de ekskluderer FLAC (Free Lossless Audio Codec) fra støttelisten når de først skal støtte mp3 og wma?! "joda, vi støtter bedritne codecer, men de beste codecene på markedet driter vi i!"

 

Jeg håper seriøst at produsentene begynner å få opp hastigheten på spillerne nå. Vi har en LX71(?) på jobben, men den er jo så treig at jeg får makk av å bruke den...

Lenke til kommentar
sisk, dersom du har kjøpt en Kuro, burde den ikke da få den æren av å jobbe med tilsvare gode avspillere?

 

Lurer på hvorfor de ekskluderer FLAC (Free Lossless Audio Codec) fra støttelisten når de først skal støtte mp3 og wma?! "joda, vi støtter bedritne codecer, men de beste codecene på markedet driter vi i!"

 

Jeg håper seriøst at produsentene begynner å få opp hastigheten på spillerne nå. Vi har en LX71(?) på jobben, men den er jo så treig at jeg får makk av å bruke den...

 

Spørsmålet er vel om avspilleren er "tilsvarende god", hadde vært interessant å se hvor mye dette fkatisk spiller inn på bildekvalitet. For "audiophile" er jo ikke spilleren så spennde i den forstand at det er mange andre spillere som støtter tilsvarende når detgjelder lydformater for film.

 

AtW

Lenke til kommentar

På tide at det kommer spillere i High end-markedet.

Blir opphisset av å se den sorte bakplaten med gullforgylte rca-kontakter, guuud så bra den ser ut. Designet generelt er svært bra, vekten er også høy.

 

Syns dog Sony S5000ES ser bedre ut ;)

 

EDIT:

Jeg håper seriøst at produsentene begynner å få opp hastigheten på spillerne nå. Vi har en LX71(?) på jobben, men den er jo så treig at jeg får makk av å bruke den...

Det kan like så godt være en LX70 som er vesentlig eldre (og dårligere). FW-upgrades er uansett noe som burde gjøres da dette faktisk gjør de aller fleste BD-spillere raskere!

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
20.000 og bare 2 x HDMI?

 

Hvor mange HDMI-utganger trenger du egentlig?

 

Veldig kjekt for de som kjører 1xHDMI -> amp som f.eks går videre til PJ, mens den siste går rett i TV.

En kan også kjøre lyd og bilde hver for seg om en ikke vil bildebiten skal gå innom en receiver.

 

Ja, men hva skal man med -mer enn to- hdmi-utganger. Det var det jeg ville frem til.

Lenke til kommentar

Hvis man har en forsterker med HDMI inngang så er vel litt av poenget og kjøre både lyd og bilde via den? Er jo ingen som kommer til å havne i den problemstillingen du nevner.

 

Hadde den hatt 3 HDMI-utganger så hadde du sikkert klaget på det også og kommet på et absurd oppsett der man trenger fire utganger..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...