Gå til innhold

Nokia 5800 er oppdatert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nokon som har prøvd å oppdatert? Eg har prøvd via data, og via sjølve telefonen, men får beskjed om att det ikkje er ny oppdatering. Treng sårt denne oppdateringen, fordi eg er sterkt plaga med att telefonene slår seg av heile tiden.

 

Jeg kjører via Nokia Software Updater nå......fant oppdatering med en gang. Spent på å se når den er ferdig :-)

 

 

 

Sier det meste ;)

 

Sier det meste om hva?

Endret av Fotoentusiasten.com
Lenke til kommentar
Nokon som har prøvd å oppdatert? Eg har prøvd via data, og via sjølve telefonen, men får beskjed om att det ikkje er ny oppdatering. Treng sårt denne oppdateringen, fordi eg er sterkt plaga med att telefonene slår seg av heile tiden.

 

Jeg kjører via Nokia Software Updater nå......fant oppdatering med en gang. Spent på å se når den er ferdig :-)

 

 

 

Sier det meste ;)

 

Sier det meste om hva?

Se på forumet.

Lenke til kommentar
Nokon som har prøvd å oppdatert? Eg har prøvd via data, og via sjølve telefonen, men får beskjed om att det ikkje er ny oppdatering. Treng sårt denne oppdateringen, fordi eg er sterkt plaga med att telefonene slår seg av heile tiden.

 

Jeg kjører via Nokia Software Updater nå......fant oppdatering med en gang. Spent på å se når den er ferdig :-)

 

 

 

Sier det meste ;)

 

Sier det meste om hva?

Se på forumet.

 

Hvilket forum ???? Om du synes telefonen er stygg så er den hverken dårlig eller stygg i alles øyne!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...