Gå til innhold

Hotmail får nye funksjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Det at en enkelt applikasjon får en eller annen oppdatering er vel ikke akkurat noe jeg synes fortjener an artikkel på hardware.no. Dersom redaksjonen føler dette som svært banebrytende er min mening at saken heller burde havnet på tek.no

Lenke til kommentar

- Nok en gang klarer Hotmail å fjerne alle kontakter jeg har organisert i grupper ved en oppdatering (det samme skjedde ved en oppdatering for nøyaktig ett år siden

- Finner fortsatt ingen mulighet til å vise 100 meldinger av gangen i innboksen, slik det var som default i gamle Hotmail. Noe slitsomt å bla seg ett par uker tilbake i e-postkommunikasjonen uten denne muligheten, jeg har sendt tilbakemelding flere ganger og mast om dette, og det er så enkelt å implementere at det er til å få litt vondt av

- reklamebanneret på siden er betydelig mer irriterende enn det var før.

Lenke til kommentar
Reklamen som vises på siden skal flyttes på en slik måte at den skal være mindre påtrengende for brukeren.
Wow! For en funksjon!

 

Hotmail-brukere får i utgangspunktet 5 GB lagringsplass for meldinger. Dersom vedkommende skulle trenge mer vil lagringsplassen automatisk økes, men Microsoft har foreløpig ikke avklart en maksimumgrense.
Så med andre ord: "Dere får mere plass, men vi vil ikke si hvor mye".

 

 

Hotmail-brukeren kan nå velge mellom ulike themes, dvs en muligheten til å endre utseende på tjenesten.
Velkommen til 2006!

 

Det skal også være mulig å endre signaturen med HTML-koder.
Velkommen til 1999!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...