Gå til innhold

Vi lanserer web-TV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ønskes sterkt litt mer teknisk prat i videoanmeldelsene.

Greit at dere prøver å komme ut til Ola Nordmann med anmeldelsene deres men dere blir for knapt for de vanlige leserene deres som krever en del mer.

 

Uansett, så er det utrolig bra at dere tør å kjøre på med dette og med litt mer øving foran kameraet så forsvinner vel den meste av nervøsiteten hos anmelderne ;)

Lenke til kommentar

Flott tiltak!

 

Men jeg har noen innspill:

 

-Bli litt mer tekniske

-Snakk med hverandre og ikke rett i kamera, det blir så tilgjort. Ha en dialog.

-Gjerne enda litt høyere oppløsning på videoen. Noen ganger blir litt uskarpt.

Noen kommer helt sikker til å klage på det siste forlaget, men da foreslår jeg at dere heller har videoer i forskjellig størrelser slik at de på "luselinjer" også kan se snuttene.

Endret av YellowCake
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

videoen er for krevende for MSI Wind-brukere med FF virker det som, lyden er perf men videoen hakker selv etter pre-lasting. Muligheten for fullskjerm bør være tilstede.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH

Nei, nei nei...

 

Ikke flere videoanmeldelses-sider, det er nok av slike labre sider allerede :thumbdown:

Det vi trenger mer av er flere dyptgående artikler, ikke overfladiske videoer som skal nå ut til "mannen i gata".

 

Skal dere absolutt fortsette med dette konseptet, så må dere jaggu få med mer teknisk prat, og det må ikke gå ut over dybden til artiklene som følger med videoanmeldelsene.

 

Det ønskes sterkt litt mer teknisk prat i videoanmeldelsene.

Greit at dere prøver å komme ut til Ola Nordmann med anmeldelsene deres men dere blir for knapt for de vanlige leserene deres som krever en del mer.

-Yepp.

 

-Bli litt mer tekniske

-Snakk med hverandre og ikke rett i kamera, det blir så tilgjort. Ha en dialog.

-Gjerne enda litt høyere oppløsning på videoen. Noen ganger blir litt uskarpt.

Nettopp :thumbup:

Endret av Slettet-45jaQkrH
Lenke til kommentar
videoen er for krevende for MSI Wind-brukere med FF virker det som, lyden er perf men videoen hakker selv etter pre-lasting. Muligheten for fullskjerm bør være tilstede.

Uten overklokking og uten iført strøm opplevde jeg også at bildet lå litt etter lyden på min Wind (Firefox).

 

Men etter å ha avsluttet andre program som MSN og uTorrent så gikk det fint.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...