Gå til innhold

Nettmøte: Hvor farlig er et mobilvirus?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- "Hei lederen for F-Secure, dere som tener penger på å selge antivirus til mobiltelefoner. si meg, hvor farlig er virus på mobilen, og hva bør jeg gjøre?"

 

- "Hei du, antivirus på mobilen er svært farlig og du bør kjøpe antivirusprogram men en gang! Jeg vil tørre å påstå at F-Secure antivirus er det beste. :)"

 

This will happen!

Endret av Kontorstol
Lenke til kommentar

ok,noen må visst stille spørsmålet ingen tør spørre: Hvor reelt er virustrusselen på en mobil og er det noe vits å bruke penger på anti-virus? Det er jo bare å ta back-up jevnlig og skulle man være så uheldig å få svineri er det bare å resette hele saken og legge inn back-up`en. :cool:

Lenke til kommentar
ok,noen må visst stille spørsmålet ingen tør spørre: Hvor reelt er virustrusselen på en mobil og er det noe vits å bruke penger på anti-virus? Det er jo bare å ta back-up jevnlig og skulle man være så uheldig å få svineri er det bare å resette hele saken og legge inn back-up`en. :cool:

 

Jeg vil tro at faren ligger i å få et virus som tapper deg for penger, slik som datavirus i gode gamle modem dager.

Lenke til kommentar

Syntes ikke mobilvirus er noe stort problem pr dags dato, ser veldig lite av det. Men morsomt at dette skulle komme nå som jeg hadde en kunde med mobilvirus for et par dager siden ;)

 

Noe som het "comwarrior" eller noe, som spredde seg ved og sende mms til folk i kundens telefon liste. Var vel et virus som gikk på de eldre symbian telefonene, 2nd edition. Var en N70.

Lenke til kommentar

Seff - "Hei lederen for F-Secure, dere som tener penger på å selge antivirus til mobiltelefoner. si meg, hvor farlig er virus på mobilen, og hva bør jeg gjøre?"

 

- "Hei du, antivirus på mobilen er svært farlig og du bør kjøpe antivirusprogram men en gang! Jeg vil tørre å påstå at F-Secure antivirus er det beste. "

 

This will happen!

 

 

 

 

hahahahhahah bra dette ^^

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...