Gå til innhold

Se vennene dine på kartet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg hva som skal snikinstalleres på telefonen til min datter den dagen hun blir tenåring ;)

 

Som privatperson syntes jeg dette virker litt på kanten, ser ikke helt behovet for at alle skal vite hvor jeg til enhver tid befinner meg. På den annen side kan dette kanskje brukes som et billig alternativ for 'flåtestyring' på f.eks små budbilfirmaer e.l.

Lenke til kommentar

Lite nyttig. Hvis jeg bruker google-maps uten å ha aktivert gps-en i telefonen blir ofte resultatet en feilmargin på 3 km radius. Da kan man jo være hvor som helst i sentrum.

 

Noen ganger kommer den altså ned på mye mindre, type 150 meter, men dog...

 

Blir bra når de tar i bruk gps. Det er på vei, nokia driver vel også med slikt?

Lenke til kommentar

Det må jo være en forutsetning at det veldig enkelt kan slås helt av og på (i tillegg til å velge hvem som ser posisjonen). Da kan man f.eks. skru på hvis man har et par timer dødtid for å treffe kjentfolk. Et slikt formål kunne jeg ha brukt den til, men noe døgnet rundt-opplegg hadde jeg ikke brukt.

Lenke til kommentar
* På den annen side kan dette kanskje brukes som et billig alternativ for 'flåtestyring' på f.eks små budbilfirmaer e.l.

Finnes alt en tjeneste som dette som bruker GPS, som er laget for blant annet for budbilfirmaer. Mer den blir vel også mer nøyaktig enn denne tenker jeg.. husker ikke navnet..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...