Gå til innhold

Endelig nett-PC fra Dell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Beklager at jeg sier det, men hva er egentlig tingen med "endelig"? De erfaringene jeg har med Dell sine bærbare maskiner er mildt sagt elendige, så det sier vel sitt.

Lenke til kommentar

Det står da på dell sine norske sider at du kan velge mellom XP eller ubuntu...

(Jeg har ikke prøvd å trykke på kjøp knappen så jeg vet ikke hvor i prosessen du velger OS)

 

Edit: Prøvde å velge pc nå og det ser ut som de har 'glemt' os-valg når du skal tilpasse kjøpet ditt.

Endret av Kahuna
Lenke til kommentar
Da skal du vel egentlig ikke ha en "Nett"-PC .... men en vanlig bærbar.

Så definisjonen på "nett-PC" er VGA + Intel GMA grafikk?

 

Den må du nok lengre ut på landet med. Hva er galt med å ønske de egenskapene i en minibærbar? (Huff som jeg hater ordet nett-PC. Minibærbar er et mye bedre ord.)

Lenke til kommentar
Beklager at jeg sier det, men hva er egentlig tingen med "endelig"? De erfaringene jeg har med Dell sine bærbare maskiner er mildt sagt elendige, så det sier vel sitt.

 

Kvaliteten på dell sine maskiner er variabel. Men de har endel modeller som er bra.

 

AtW

 

Vitsen med å slippe en netbook til 5500 når man får en fullverdig laptop til 600 kroner ekstra? Det er greit at skjermen er mindre, mer levetid osv. men hvis du ser etter en ny bærbar så tror jeg du burde kikke litt lenger..

 

De er mindre, de er lettere, mini9 er vifteløs og dermed helt stille. Det er t0 forskjellige markeder.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Veldig stiv pris kontra andre nettpc-er, selv om de er som AtW sier. Selv hadde jeg foretrukket litt mer støy på en nettpc som jeg har bruk for i et miljø der støy ikke er noe problem, enn en lydløs pc for en vesentlig høyere pris.

Gleder meg til å se Lenovos innskudd til nett-pc markedet.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Beklager at jeg sier det, men hva er egentlig tingen med "endelig"? De erfaringene jeg har med Dell sine bærbare maskiner er mildt sagt elendige, så det sier vel sitt.

Jeg har brukt Dell-maskiner (bærbare, stasjonære og servere) i 15 år nå. (Med noen andre merker innimellom.) Jeg tror jeg har kjøpt noe sånt som 10 maskiner til meg selv og andre i løpet av de årene. Jeg har bare gode erfaringer. Sier det sitt? ;)

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Beklager at jeg sier det, men hva er egentlig tingen med "endelig"? De erfaringene jeg har med Dell sine bærbare maskiner er mildt sagt elendige, så det sier vel sitt.

Jeg har brukt Dell-maskiner (bærbare, stasjonære og servere) i 15 år nå. (Med noen andre merker innimellom.) Jeg tror jeg har kjøpt noe sånt som 10 maskiner til meg selv og andre i løpet av de årene. Jeg har bare gode erfaringer. Sier det sitt? ;)

 

Geir :)

 

Har aldri hatt Dell pc selv, men har vært borti en del og det virker så absolutt kompetent. Brukerfeil er vel et felles ord for når en del ikke funker, selv om man kan være uheldig med varen man har kjøpt seg.

Lenke til kommentar

Har jobbet med dell bærbare i stort firma på support siden = noen tusen laptopper i norge. (D4xx, D5xx, D6xx). Meget fornøyd. Lite tull.

 

Har en kompis som jobber i et SVÆRT firma på support siden. De hadde dell, gikk over til fujitsu(pga pris). Fujitsu er skikkelig ræl ifølge ham selv. Mye retur. Har jeg forstått ting riktig så skal de tilbake til dell.

 

Så dell er bra saker det. Om dell er dårlig så er det jo greit med litt tall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...