Gå til innhold

Gamer.no forlater Tek.no-nettverket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er utrolig trist!

 

Folkene bak Gamer.no har lagt ned en ufattelig innsats over mange år. Det er synd samarbeidet skulle ende slik, men jeg kan ikke annet enn å ønske gjengen bak siden lykke til videre - håper alt ordner seg til det beste for alle.

 

Tek.no-nettverket er definitivt nødt til å ha en spillside, så arbeidet med å bygge opp denne settes i gang umiddelbart. Det blir ikke lett å matche Gamers sinnsyke kvaliteter redaksjonelt, men det skal absolutt gjøres et ærlig forsøk der.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Produksjonen av innhold på Gamer.no, slik dere kjenner nettstedet i dag, vil fortsette ut uka.

 

Denne nyheten likte jeg ikke i det hele tatt, har fått masse postcount pluss pga det kommentarfeltet under artikkelen i det siste.

Lenke til kommentar

Usj, dette var triste nyheter! Synes spesielt det er synd at Gamer.no og Diskusjon.no skiller lag. Har hengt her på forumet i flere år. De siste årene har jeg nok vært mest aktiv på spilldelen, så at Gamer.no ikke lenger blir en del av dette kommer sikkert til å få konsekvenser for min aktivitet her på forumet. Kommer selvsagt an på hvordan alternativet blir...

Endret av qweac
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...