Gå til innhold

Spillsalget overgår filmsalget


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Digital distribusjon er heller ikke en del av rpporten, kun det som har blitt solgt over disk.

 

Det vil vel si at spill egentlig har en enda større økning enn det som rapporteres om. For vil tro at det selges en del flere spill over digital distribusjon enn av filmer. Med mindre jeg har gått glipp av noe stort da ?

Lenke til kommentar
Også klager de på priatkopiering her og piratkopiering der. I don't get it..

 

Det kunne jo ha vært enda flere salg om det ikke hadde vært for piratkopiering. En vil alltid ha så masse penger som mulig av potensielle kunder.

Lenke til kommentar
Tror mye av grunnen til at spillslaget er høyere enn filmsalget er at mange laster ned filmer, men få laster ned spill (i forhold i alle fall). Personlig kjøper jeg filmer fordi det er mye greiere å se dem på en TV en på en liten PC-skjerm.

Tror du er inne på noe. Men husk at antall lovlige nedlastede spill antagelig overgår nedlastede filmer, som kanskje veier noe opp. Er det noen som har prosenter på ulovlig nedlastede filmer?

Lenke til kommentar
Åh, det hadde jeg ikke forventet iallfall.. Bir det virkelig solgt så mye spill?

Spillindustrien i Norge har lenge vært større enn kinoindustrien (omsetning). Når det gjelder DVD vs Spill, så må du huske at ett spill typisk koster 3-5 ganger så mye som en film, hvilket betyr at det kan selges 3-5 ganger flere DVDer uten at omsetningen er større.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...