Gå til innhold

Nye Spore-spill underveis (DS/PC/Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"EA sier spillet er designet spesifikt for Wii-kontrollerne."

 

Siden det er EA vi prater om............. er jeg bekymret ganske mye..... Spesielt når det sies sånt, en vis mulighet for totalt elendig spill i vente <.< *grøss*

I'm with you on that one. Er det en ting som utviklerene må slutte med så er det overdreven bruk av Wii-kontrolleren der den ikke trengs. DS hadde det samme problemet.

 

Når det er sagt så er jeg spent på hvordan spillet ser ut. Man kan aldri få for mye av action/adventure spill. Jeg er også litt glad for at de bestemte seg for å gjøre spillet unikt fremfor å lage en nedstrippet versjon av Spore med lignende gameplay. Det høres iallefall slik ut. Boom Blox ble bra, så det er lov å håpe.

Lenke til kommentar

Vel EA gikk ut og sa at det var tilnærmet slutt på melkeprodukter av dårlig kvalitet (selveste sjefen av EA) og man vil jo så gjerne tro på det, men selvfølgelig med skeptiske øyne.

 

Dessverre kom skepsisen til gode, noe jeg egentlig burde skjønt når det kommer til EA.

Lenke til kommentar

Tipper det etterhvert kommer minst en expansion i kvartalet slik det har gjort siste årene med The Sims 2...

 

2004: The Sims 2

2005: 3 expansions

2006: 4 expansions

2007: 5 expansions

2008: 5 expansions

 

Kan være at jeg ikke har fått med meg noen også :roll:

 

På 4 år har det kommer ca 18 expansions til The Sims 2 :ermm:

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...