Gå til innhold

Sniktitt: Codename Panzers: Cold War (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En feil... For tidlig kald krig... Kunne heller ha tenkt meg en på 80 tallet eller rundt der så vi får litt mer god snacks og leke med.

Forhåpentligvis kan spillet moddes så man kan tvinge inn litt mer moderne og morsom snacks i form av enheter.

 

Word in Conflict, chap. 1989. Soviet Assault kommer i mars :D

 

Men dette ser ut som det kan bli bra.

Lenke til kommentar
En feil... For tidlig kald krig... Kunne heller ha tenkt meg en på 80 tallet eller rundt der så vi får litt mer god snacks og leke med.

Forhåpentligvis kan spillet moddes så man kan tvinge inn litt mer moderne og morsom snacks i form av enheter.

 

Spillet er ikke 100% historisk korrekt, så det finnes et knippe enheter som kom ut mange år senere og noen prototyper som aldri ble brukt i krig. Majoriteten av enhetene er dog tilsvarende de du ser i andre verdenskrig-spillet i gata :)

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar
En feil... For tidlig kald krig... Kunne heller ha tenkt meg en på 80 tallet eller rundt der så vi får litt mer god snacks og leke med.

Forhåpentligvis kan spillet moddes så man kan tvinge inn litt mer moderne og morsom snacks i form av enheter.

 

Jeg synes det er en god ide å sette tidspunktet i 1949 jeg :D

World in conflict er jo i 1989 og det finnes utallige spill fra andre verdenskrig. Kult å få noe nytt og friskt. Det var sikkert nok av "snacks" rett etter andre verdenskrig.

Lenke til kommentar

hmm må man bygge base i dette spillet? eller er det bare noen stasjoner på strategiske punkt du må ta over?

syns det var litt svakt forklart :p har enhetene spesial abilitys som foreksempel å bygge skyttergraver?

har spillet "EAgames-startegy-destroyer" modus? aka 10 spesialabilitys per lag som sprenger hele mappet om alt ser trist ut? (ødela heile generals serien og tiberium wars for meg)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...