Gå til innhold

Demo: Fear 2: Project Origin (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da misster du jo hele poenget ved spillet.

 

Krav til spilling av FEAR 2:

 

- Tidspunkt, mellom 00.00 - 05.00

- Stummende mørke, god kontrast og lys på skjerm.

- Gode høytallere som gjengir alt fra klareste diskant til dypeste bass!

- Skal justeres til et høyt lydnivå.

- Kun du _alene_ skal sitte i rommet.

- Spille med god innlevelse, ræva på tuppen av stolen og snuten skal være 30-50cm fra skjermen.

 

_Da_ får du den riktige FEAR 2 opplevelsen, funket ihvertfall på FEAR :)

 

(skulle nesten stått i manualen til FEAR 2 dette her, "How to play" :p)

Endret av Core2Dude
Lenke til kommentar
Da misster du jo hele poenget ved spillet.

 

Krav til spilling av FEAR 2:

 

- Tidspunkt, mellom 00.00 - 05.00

- Stummende mørke, god kontrast og lys på skjerm.

- Gode høytallere som gjengir alt fra klareste diskant til dypeste bass!

- Skal justeres til et høyt lydnivå.

- Kun du _alene_ skal sitte i rommet.

- Spille med god innlevelse, ræva på tuppen av stolen og snuten skal være 30-50cm fra skjermen.

 

_Da_ får du den riktige FEAR 2 opplevelsen, funket ihvertfall på FEAR :)

 

(skulle nesten stått i manualen til FEAR 2 dette her, "How to play" :p)

:yes: Helt helt riktig, er jo det som er hele poenget.

Ville aldri missbrukt et spill som fear ved å sitte på høylys dag med så mange halogen pærer på som mulig og kanskje kompiser ved siden av samtidig som man gjør det beste ved og distansere seg fra spillet ved og sitte og snakke\tenke og fleipe om andre ting. haha må jo behandle alma pent.

 

Jeg er mer redd jeg skal bli så herdet at jeg ikke lenger får noen glede ut av slike spill, litt snålt hvis man våkner opp om natta etter å hatt ett mareritt en sjelden gang og bare gjesper for det var for kedelig :sleep::shrug:

 

P.s nå skjedde det igjen at når jeg trykker på rediger knappen at jeg blir sent til en helt annen side :hmm: er ikke det merkelig, tror det har skjedd 3 ganger totalt siden jeg joinet hw.no

Endret av AllColor
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Har kun spilt første F.E.A.R, og likte godt spillet. Men kom aldri så langt og spille tilleggpakkene, så vil jeg gå glipp av noe viktig med å hoppe rett til F.E.A.R 2?

 

FEAR 2 ignorerer historien i expansion packene, da Monolith ikke utviklet de tilleggspakkene. Det var TimeGate. Så du går ikke glipp av noe hvis du ikke har spilt de. :)

Lenke til kommentar
Hvilken fart kan man forvente på torrenten? Ligger på ca 4 Mb/s nå. Og til informasjon, nei - dette var ikke et "se så stor min E-penis er" innlegg, men kun av teknisk interesse.

Seeder fra 100Mbit, men den ligger bare på 5MB/s ut akkurat nå så det virker som om det er nok båndbredde i "swarmen". :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...