Gå til innhold

Nyheter for Team Fortress 2 (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg også til Demo achievments. Og muligens Sniper. Den revolveren er ikke av de beste...

Liker også måten de implementerer det på. Blir ikke overpowered bare du har det nye våpnet.

 

 

Bullshit, den revolveren er en "killing machine".

Nye klasser? For mye endringer skjer.. BLir jo snart small-scale BF2 dette.

9 Klasser er mer enn nok, vi trenger ikke noe for å endre strategiene ytterligere, gi oss no-crit og TFTrue i vanilla istedet for 3rd party.

Lenke til kommentar

Les original intervjuet folkens, der står det at de har tenkt og på sikt slippe EN ny klasse, og hvis denne blir Civilian fra TFC så kan det neppe bli store problemer.

 

Konsolleiere blir ikke totalt oversett, dere får oppdateringer på sikt dere også, men det er mellom Valve og Microsoft ligger problemer.

Jeg ser fram til Scout oppdateringen som er neste.

Lenke til kommentar

Dette er noe av det jeg enda liker med Valve. Di gir ikke ut et spill og glemmer det. Her snakker vi gode oppdateringer flere år etter lansering :D

 

 

 

 

Fluesopp har jeg brukt siden ca. år 2002, så ikke kom her og kom her. tongue30.gif

 

 

Så hvordan forklarer du at du ble regga 07/03-2006?

 

Lenke til kommentar
Nicktyven din? Snakker heller om det motsatte her altså....

Du stjal nicket mitt her!

Dessuten har jeg en mer fornuftig stil å gå til nicket.

Fluesopp har jeg brukt siden ca. år 2002, så ikke kom her og kom her. tongue30.gif

 

edit: 1k GET!

 

Jeg har brukt det nicket siden jeg fikk min første pc som 15-åring( som var i 1995 ), uansett nå snakker vi om forumet her og her ble du medlem etter meg.

Dermed er du nicktyven...så enkelt :tease: .

 

Og hva mente du med "Dessuten har jeg en mer fornuftig stil å gå til nicket."

Hva vet du hva som ligger bak nicket mitt ;)

 

JFM: Alle vet hvem den virklige Fluesoppen er :devil:

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Dette er noe av det jeg enda liker med Valve. Di gir ikke ut et spill og glemmer det. Her snakker vi gode oppdateringer flere år etter lansering :D

 

 

 

 

Fluesopp har jeg brukt siden ca. år 2002, så ikke kom her og kom her. tongue30.gif

 

 

Så hvordan forklarer du at du ble regga 07/03-2006?

 

 

Kjente ikke til dette forumet før da. ;)

 

 

Jeg har brukt det nicket siden jeg fikk min første pc som 15-åring( som var i 1995 ), uansett nå snakker vi om forumet her og her ble du medlem etter meg.

Dermed er du nicktyven...så enkelt :tease: .

 

Og hva mente du med "Dessuten har jeg en mer fornuftig stil å gå til nicket."

Hva vet du hva som ligger bak nicket mitt ;)

 

JFM: Alle vet hvem den virklige Fluesoppen er :devil:

 

Ok, så da har du brukt det litt lengre enn meg da. Trodde du snakka om Team Fortress jeg.

Og jeg har faktisk en Fluesopp som avatar da. Og www.fluesopp.org

 

Hva ligger bak nicket ditt da?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...