Gå til innhold

Anmeldelse: Skate 2 (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg som ønsker å se "BIKE", et BMX-spill? Eller bare et spill med sykling generelt? Det kommer jo stadig vekk nye skateboard-spill.. Sist jeg kan huske å ha sett et spill med BMX var sykkeldelen i Tony Hawks American Wasteland :hrm:

 

Uansett, god anmeldelse. Vurderer å kjøpe dette :)

Lenke til kommentar

Endelig slutt på tallkarakterene! Folk henger seg alt for mye opp i dem. Hver gang jeg leser noe á la "Hva, bare 8? Jeg var sikker på at det skulle være en 9'er" (sies med sytete stemme) så får jeg lyst til å stange hodet hardt i veggen!

 

Folka i Gamer.no skriver så gode anmeldelser at det er ingen behov for en karaktersetting på slutten.

Lenke til kommentar

Det HENDER det hakker på PS3 - men det er ytterst sjeldent. Jeg spilte i hele går og opplevde det 2 ganger i et halvt sekund.

 

Det går greit for meg... :) Regner med at hakkinga blir rettet i en oppdatering i løpet av kort tid uansett ;P

 

Ellers er spillet knall, og jeg ville personlig gått for 9/10 (med nedtrekk for gåinga) - for dette spillet er knallartig :D

Lenke til kommentar

Noen andre som kan bekrefte at det hakker på PS3-versjonen, i så fall hvor mye i forhold til X360-utgaven? Om det hakker må det nok kjøpes inn på X360 (har Skate på PS3, så hadde sett best ut i hylla med Skate2 også på PS3;))

Lastetider på X360 vs PS3, er det når spillet er installert eller ikke? Greit å spesifisere.

 

Kan en hoppe av brettet mens en er i lufta?

Kan en fjerne de sorte kantene på skjermen? Skal vel skape en fin look, men ganske irriterende!

Lenke til kommentar

Hehe, dette spillet MÅ kjøpes, har spillt demoen 50-60 ganger bare fordi man aldri går lei. Uansett hvilket område du er i kan du chille og finne opp nye måter å utnytte alle mulige hopp og rails.

 

Jeg synes anmelder burde ha kommentert Instant Replay funksjonen!

 

Selv synes jeg denne var svært knotete og unødvendig komplisert i starten, men med litt læring går det som smurt :w00t:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...