Gå til innhold

Nokia tar farvel med kopibeskyttelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så langt har Comes With Music kun vært tilgjengelig i Storbritannia. Nå utvider Nokia tjenesten til Australia og Asia i løpet av årets første kvartal, og til Latin-Amerika og USA som de neste markedene på lista. Tidspunktet for Norge er ennå ikke satt, eller i hvert fall ennå ikke

 

ARH! Så jævla typisk! Her er i nabolandet til stygge Finland og likevel får ikke Europa denne tjenesten? "Nei, Asia og Australia er mye viktigere". Fy fader! Europa kommer sikkert flere år etter dette med muligheten.

Lenke til kommentar
Så langt har Comes With Music kun vært tilgjengelig i Storbritannia. Nå utvider Nokia tjenesten til Australia og Asia i løpet av årets første kvartal, og til Latin-Amerika og USA som de neste markedene på lista. Tidspunktet for Norge er ennå ikke satt, eller i hvert fall ennå ikke

 

ARH! Så jævla typisk! Her er i nabolandet til stygge Finland og likevel får ikke Europa denne tjenesten? "Nei, Asia og Australia er mye viktigere". Fy fader! Europa kommer sikkert flere år etter dette med muligheten.

Hvor var du i geografitimen(e)?

 

Dette er veldig bra for oss forbrukere, og forhåpentligvis starten på døden til DRM. Meget bra initiativ av Nokia dette her. :)

Lenke til kommentar
Hvor var du i geografitimen(e)?

 

Dette er veldig bra for oss forbrukere, og forhåpentligvis starten på døden til DRM. Meget bra initiativ av Nokia dette her. :)

Spørmålet er vel heller hvor du var? Sist jeg sjekket (og det er faktisk akkurat nå) hadde Norge en ganske lang landegrense mot Finland :)

 

Til saken: Dette er en tjeneste jeg har ventet lenge på, og jeg gleder meg til å teste den ut. En liten gladnyhet dette her. (spesielt med tanke på at Nokia fjerner DRM.)

Lenke til kommentar
Hvor var du i geografitimen(e)?

 

Dette er veldig bra for oss forbrukere, og forhåpentligvis starten på døden til DRM. Meget bra initiativ av Nokia dette her. :)

Spørmålet er vel heller hvor du var? Sist jeg sjekket (og det er faktisk akkurat nå) hadde Norge en ganske lang landegrense mot Finland :)

 

Les en gang til du. :)

Så langt har Comes With Music kun vært tilgjengelig i Storbritannia. Nå utvider Nokia tjenesten til Australia og Asia i løpet av årets første kvartal, og til Latin-Amerika og USA som de neste markedene på lista. Tidspunktet for Norge er ennå ikke satt, eller i hvert fall ennå ikke

 

ARH! Så jævla typisk! Her er i nabolandet til stygge Finland og likevel får ikke Europa denne tjenesten? "Nei, Asia og Australia er mye viktigere". Fy fader! Europa kommer sikkert flere år etter dette med muligheten.

Er ikke Storbritannia i Europa, og var det ikke i Storbritannia tjenesten ble lansert først?

Lenke til kommentar

Jeg har kjørt mange ganger til Finland rett fra Norge, men det er ikke det som påpekes som feil. Storbritannia var først med tjenesten, og det er i Europa. Så det som menes er at det dermed blir feil å si at Europa ikke får tjenesten tidlig nok. Sånn for å klare opp i det.

 

En feil i artikkelen har ført til at den måtte oppdateres: DRM-friheten gjelder ikke Nokia Comes With Music. I 12-månedersperioden må man altså nøye seg med kopibeskyttet musikk :/

Endret av CesiuM_e
Lenke til kommentar
Er ikke Storbritannia i Europa, og var det ikke i Storbritannia tjenesten ble lansert først?

Det at Storbritannia har fått tjeneste betyr da ikke at Europa har fått den! Europa inkluderer litt flere land enn bare Storbritannia. For å kunne si at en tjeneste er lansert i "Europa" bør det ihvertfall inkludere de 5-6 største landene eller fler.

 

MEN når det er sagt.... Så er det flere europeiske land enn storbriannia som har fått tjenesten så det amobil sier er ikke riktig. musicstore.nokia.com er åpen i blant annet Finnland, Sverige, Frankrike, Tyskland, Irland, Italia, Nederland og Spania.

Lenke til kommentar

Bare en refleksjon til CP-Monkey. Kanskje du bør sette deg inn i saken om hvor markedene er? Vi er tross alt ikke mer enn 4,6 mill i Norge og selv om vi hver og en bruker mye penger på dette blir det småpenger i forhold til de store markedene i f.eks. Asia. Ok du er 14, og er utålmodig... Trøst deg med at dette er positivt av Nokia.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...