Gå til innhold

Red Alert 3 endelig til PS3 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde stor glede av Command & Conquer på PS1, så jeg er ikke negativ til RTS på konsoll. Jeg blir også mer og mer glad å sitte i godstolen og spille, så jeg skal ikke se bort i fra at det blir et kjøp her i gården.

 

Edit: Jeg hadde også Red Alert 1 til PS1, så jeg kan bekrefte at det kom ut til den konsollen.

Endret av Monkeyboy
Lenke til kommentar
Var ikkje RA1 og/eller Dune 2000 til Ps1? :)

 

Du fikk Command & Conquer: Red Alert 1 + ekspansjon pakken Command & Conquer: Red Alert: Retaliation. (Som var CounterStrike også Afthermath EXP pakk til PC)

 

Pluss du fikk Dune 2000 til PS 1

 

Red Alert fungerte meget bra på PS1. Det er faktisk bare en vanesak.

Til tross for dette fortrekker jeg pc.

 

Helt enig. Akkurat samme oppsett som Command & Conquer til PS 1 også Dune 2000 som funket utmerket.

Lenke til kommentar
Med tastatur og mus må det jo funke ganske bra på ein HDTV. Nokon som har prøvd det og kan sei noko om ytelsen og grafikk i forhold til PC?

 

Edit: Når eg tenker meg om finnes det sikkert ein demo til X360.

 

Støtter spillet tastatur og mus på PS3 da? Ellers vil vel ytelsen som vanlig være lavere, men har neppe så mye å si i dette tilfellet, RA3 krever ikke mye kraft. Har forsåvidt spilt RA3 på HDTV, funker helt fint det, men jeg foretrekker den slags spill på monitor. Det er litt mer behaglig å sitte i en godt kontrolstol med pult når man spiller slike spill. I tilegg er det ofte større skermbilde når man bruker monitor.

 

Disse ekstrafunksonene det snakkes om , følger ikke mange av de med på en Bonus-DVD man kan få til de andre versjonene? Evt oppdateringer? Det har vel kommet flere kart på ppdateringer til PC ihvertfall.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

[Disse ekstrafunksonene det snakkes om , følger ikke mange av de med på en Bonus-DVD man kan få til de andre versjonene? Evt oppdateringer? Det har vel kommet flere kart på ppdateringer til PC ihvertfall.]

 

Noen av tingene er på den største pakken som heter Premier Edition. Men denne pakken skal inneholde noen flere filmsnutter noen nye kart også videre.

 

"Red Alert 3 endelig til PS3"

Endelig? Er det virkelig så mange som har ventet på dette? :)

 

Ja, er en del som har ventet på dette. Jeg også, uansett om jeg har det til PC!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Skal ha det til 360 konsoll. ikke noe problem for meg. er ikke grodd fast i ett tastatur og en mus. SixAxis funker fett.

 

Anbefales på HDTV, ser mye bedre ut og er oversiktlig på en 42" tommer.

 

Min er sånn to måneder gammel: 42" Samung FullHD 80000:1 i kontraster, da får man fine farger. fullt av andre nye ting jeg ikke pokker vet er fornoe, koster rundt 15.999 Kroner nå kan brukes som PC skjerm . Vel verdt det, fargene som var fra C&C 3 allerede er utrolige. Ja vil ha Red Alert 3 også. ville hatt 52" men da burde det fantes en med like mange kontraster som den jeg har uten å være dyrere.

 

Føler meg egentlig litt dum skulle ventet litt med Tven..les dette LGs nye super Tv

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Strategispill og First Person Shooter på konsoll er latterlig.. De må gjøre AIen så dårlig at folk som spiller det på konsoll skal klare det. Eneste konsoll er brukbart til er bilspill og plattform spill.

 

Strategispill kan jeg være enig med deg på. Men fps på konsoll kan også være bra bioshock og cod4 som eksempel

Lenke til kommentar
Strategispill og First Person Shooter på konsoll er latterlig.. De må gjøre AIen så dårlig at folk som spiller det på konsoll skal klare det. Eneste konsoll er brukbart til er bilspill og plattform spill.

 

Strategispill kan jeg være enig med deg på. Men fps på konsoll kan også være bra bioshock og cod4 som eksempel

 

Joa, det er forsåvidt bra, men langt fra like bra. Men for all del, har man ikke noe godt PC-alternativ, så fungerer det jo helt greit på konsoll.

 

AtW

Lenke til kommentar
Eg synest det er kjekkare med FPS på konsoll når det er snakk om ein historie. Til aktiv speling online er PC greiast, men til gjennomgang av ein story er det koseligare å sige ned i sofakroken med ein kontroller.

 

Vel, det kan du jo fint gøre med en PC også, om du har en egnet spill-PC såklart.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...