Gå til innhold

Nytt America's Army kunngjort (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trur et Norwegian Army hadde vært fett.

Men det har blitt mer en samling minispill á la "Kaffetrakting på Velferden" der man må måle opp riktig mengde kaffepulver og vann, og passe på å alltid ha nok kaffe til alle som kommer innom. Det er jaggu ikke lett.

Eller kanskje rytmebasert mønstring på appellplass med mulighet for å koble til dansematte?

Hva med å kunne spille som vaktsoldat på Rena? Det hadde kanskje føltes litt rart siden de stort sett bare spiller playstation, så det blir litt som å spille en som spiller en som spiller en som etc.

 

Norwegian Army > American Army

 

Men hvor realistisk er det derre AA spillet egentlig? Er det slik at hvis man blir skutt og drept i spillet så får man aldri spille det mer? Altså, jeg har på følelsen av at det amerikanske forsvaret utelater viktig informasjon her :p

Lenke til kommentar

Wow! Et spill man kan studere medisin? Så spennende.

Men jeg tør banne på at målgruppen for spillet ikke kunne peke ut hvor milten befinner seg hen på menneskekroppen om de så hadde et neonskilt pekende mot den.

 

Dette får meg til å undres nå eventuelt Stephen Hawking's Teoretical Physics: THE GAME kommer. Jeg står først i køen i allefall.

Endret av GETINTHEVAN
Lenke til kommentar

Dette spillet var jeg en av få nordmenn som spilte aktivt i mange år, og er et veldig bra onlinespill, spesielt for konkurransespilling.

 

AA3.0 har vært kunngjort i over et halvt år nå, med offisielle screenshots og alt? Og informasjon har vært tilgjengelig siden omtrent tre år siden.

Veldig gøy å spille, og man må være smart og taktisk for å spille det.. og det er en del tregere gameplay enn de fleste FPS-spill. Men det er fortsatt et spill, og det er laget for å være gøy.

Lenke til kommentar
Wow! Et spill man kan studere medisin? Så spennende.

Men jeg tør banne på at målgruppen for spillet ikke kunne peke ut hvor milten befinner seg hen på menneskekroppen om de så hadde et neonskilt pekende mot den.

 

Dette får meg til å undres nå eventuelt Stephen Hawking's Teoretical Physics: THE GAME kommer. Jeg står først i køen i allefall.

 

Studere medisin? - nei. Men man må gjennom ett kurs i basic førstehjelp for å kunne spille medic i spillet ja. Naturlig nok ikke så inngående som ett virkelig kurs, men alikevell, har du ingen basiskunnskaper, så kan du faktisk lære litt.

Lenke til kommentar

Jeg vet at ivertfall Luftforsvarets befalsskole på Kjevik har brukt Battlefield 2 for å trene besluttningstaking og situasjonsoversikt.

 

Noe som såklart hadde vært mye hensiktfult er å ta i bruk Virtual Battlespace systemet, som blant annet australierne, britene, new zealanderne og noen andre bruker. Den sivile versjonen av dette er Operation Flashpoint og Armed Assault.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...