Gå til innhold

Slik skal Microsoft ta Apple


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. Men så er ikke jeg helt sikker på om MS faktisk konkurrerer med Apple. De som kjøper iPhone gjør vel dette primært for designet, det fancye GUIet og lettheten (for ikke å nevne kulheten/populæriteten). Apple har vel aldri rettet seg mot bedrifter og arbeidshester.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
Lykke til Microsoft. Å konkurrere mot Apple med Zune gikk jo som kjent veldig bra. ;)

Nå solgte jo Windows Mobile bedre enn iphone i 2008.

 

Skymarket og Skybox ser interessante ut. Håper på at Zune software blir integrert i WM 6.5 så man kan laste ned musikk direkte til mobilen. Håper også på en tettere integrering med Windows Live-prdouktene.

 

Dette lover uansett bra :) Gleder meg til MWC 16. februar

Lenke til kommentar
Hmm.. Men så er ikke jeg helt sikker på om MS faktisk konkurrerer med Apple. De som kjøper iPhone gjør vel dette primært for designet, det fancye GUIet og lettheten (for ikke å nevne kulheten/populæriteten). Apple har vel aldri rettet seg mot bedrifter og arbeidshester.

vel dem gjør ikke ett stort nummer av det, men sammen med 3G modellen så fikk vel iphone exchange støtte, og dem selger servere også.

Lenke til kommentar

Hehe, Rocketdock eier :)

-ren uskammet apple rip, men om det funker, bruk det.

 

 

Selv så hadde jeg en følelse at MS skulle slippe WM 7 i sammenheng med -windows 7. Men vi må altså igjennom nok en iterasjon av Windows CE. Den kjernen begynner å bli temmelig grå i skjegget.

 

Har hatt noen WM telefoner, og liker mye av det, men blir lei av det som kun kan oppfattes som tregheter i systemet.

 

Greitt at de satser på cloud, unnskyld, sky computing, men det hjelper lite når man må ha monster mobil HW for å dra det rundt.

 

Jeg kommer tilbake til WM om De kommer med noe mer en bugfixes og bolt-on løsninger på et overlastet OS.

Lenke til kommentar
Nettstedet hevder imidlertid å vite at tidligere lekkede skjermbilder fra det som hevdes å være Windows Mobile 6.5 er ekte. Vi omtalte skjermbildene i fjor høst, men det var da usikkert om de var fabrikert.

 

Det er ikke helt det som er tilfellet. Microsoft har aldri sagt at bildene er ekte. Du ser jo at det er Apple ikoner der blant annet ^^

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...