Gå til innhold

Demo: Defense Grid: The Awakening (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Defense Grid: The Awakening kan kjøpes fra Steam og Direct2Drive. Begge versjonene bruker Steam-systemet, men kjøper du spillet fra Direct2Drive blir det langt billigere takket være Valves nye Euro-politikk (og det faktum at det akkurat nå er tilbud på spillet). Mer info finner du på det offisielle nettstedet.

 

15 dollar kan en kanskje avse.

Men, hva menes med at begge bruker Steam-systemet? Vil jeg få spillet på Steam om jeg kjøper det på Direct2Drive? Eller hva?

 

Never mind: Det var kjedelig spill.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Kan man samarbeide med andre i LAN ?

Nei

 

Jeg tenkte ikke på i demoen, men i fullversjonen

Står fortsatt på nei :p

 

Forbanna, hva hvis du får en sjokolade som bestikkelse ?

 

Er jo fullstendig håpløst hvis et TD spill ikke har noen form for multiplayer

Lenke til kommentar
Oppbrukt, dette er det eneste Tower defence spille som ikke er flash eller en mod. ( så vidt jeg vet)

 

er nok feil det, master of defence er et frittstående td-spill.

Så jeg tok feil :hmm: jeg var jo langt ifra sikker så det er ikke så veldig overaskende.

 

Ps: er det noen som har en god taktikk? for eksempel er det best og oppgradere eller bygge nye tårn. har hele spillet btw

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar
Oppbrukt, dette er det eneste Tower defence spille som ikke er flash eller en mod. ( så vidt jeg vet)

 

er nok feil det, master of defence er et frittstående td-spill.

Så jeg tok feil :hmm: jeg var jo langt ifra sikker så det er ikke så veldig overaskende.

 

Ps: er det noen som har en god taktikk? for eksempel er det best og oppgradere eller bygge nye tårn. har hele spillet btw

 

jo, seff tenkte bare jeg skulle nevne det. i master of defence er oppgradering nøkkelen, men det er jo langt ifra sikkert at det er noe likt

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...