Gå til innhold

Hotmail-brukere får POP-tilgang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt pop3 tilgang helt fra jeg opprettet hotmail kontoen min for 10 år siden. Det var m.a.o. noe de tok bort etterhvert. Eller pop3 tilgang er det vel ikke, men har iallefall hatt muligheten til å konfigurere den i outlokk hele tiden. En annen hotmail jeg opprettet på et senere tidspunkt har jeg aldri kunnet konfigurere i outlook

Endret av mofopop
Lenke til kommentar
vel gmail har støttet POP3 siden 2004, og de har støttet IMAP siden 2007

 

hotmail er langt unna

 

Som mofopop sa; Hotmail hadde støtte før, men de tok det bort.

Mener å huske at Hotmail Plus beholdt støtten (abbonomentsløsning).

 

 

Må dog inrømme at jeg er skeptisk til at de åpner en SMTP-server. Litt bekymret for spammere...

Endret av ze5400
Lenke til kommentar

Ah, endelig.

Har kjørt Hotmail i Outlook lenge, selv om at dette ikke lengre er hvor jeg har primær adressen min.

 

Har jo alltid gått ann å kjøre HTTP protokollen i Outlook for Hotmail, men dette ble gaaanske ustabilt.

Derfor blir bytte til POP3 så snart det blir mulig.

 

@ smileyy: Ja, med POP, så vil du kunne laste ned eposten til mobilen din enkelt, med omtrent hvilken som helst telefon i dag.

Lenke til kommentar
Personlig syns jeg outlook og lignende er døden. Takke meg til en konto hvor jeg alltid kan komme til mailen samme hvor jeg er. For ikke snakke om formateringer, bluscreens og annet knask fra Bill Gates.

Venligst utdyp.

Hvis du tenker på at epostklienter som MS Outlook sletter eposten etter at den er lastet ned til klienten, så er dette en begrensning i POP3 protokollen. Men du kan derimot velge at den skal la det være igjen en kopi på mailserveren, slik at du vil fremdeles kunne sjekke mailen din fra hvor som helst i verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...