Gå til innhold

Populære .eu-domener


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lettvin måte å tjene peng på. Kjøp et domene som ligner eller som du vet blir aktuelt i fremtiden, så blir det kjøpt opp og du sitter meg pengene.

 

F.eks. norway.eu, vet ikke om det er reg., men kunne tjent bra der hvis og når Norge går inn i EU. :dribble:;)

Lenke til kommentar
Lettvin måte å tjene peng på. Kjøp et domene som ligner eller som du vet blir aktuelt i fremtiden, så blir det kjøpt opp og du sitter meg pengene.

 

F.eks. norway.eu, vet ikke om det er reg., men kunne tjent bra der hvis og når Norge går inn i EU. :dribble:;)

Er egentlig ikke lov å kjøpe et domene kun for å selge det videre.

Lenke til kommentar
Lettvin måte å tjene peng på. Kjøp et domene som ligner eller som du vet blir aktuelt i fremtiden, så blir det kjøpt opp og du sitter meg pengene.

 

F.eks. norway.eu, vet ikke om det er reg., men kunne tjent bra der hvis og når Norge går inn i EU. :dribble:;)

Genialt! Merkelig at ingen har kommet på det før. :hmm:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ja det var ironisk, domenehaier er omtrent like gamle som selve Internett og ikke er de særlig godt likt heller. ;)

 

Skjønner at domene er populære det er jo ganske enkelt å huske og for internasjonale bedrifter som opererer i Europa er det jo et fint kompromiss. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...