Gå til innhold

Nå får du MSN på Nokia 5800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Amobil i det hele tatt testet den fila dere linker til? Dette er for det første er programmet et S60v3 program, og for det andre så får man sertifikatfeil når man skal prøve å installere dep.sis fila, og om man bare installerer programmet, fungerer ikke programmet som det skal.

 

Så kan være en ide å sjekke ut at programmene faktisk fungerer før man skriver artikler om de, og linker til de.

Lenke til kommentar
Selv venter jeg på at Sports Tracker kommer til 5800. Er det noen som vet om det går an å bruke vanlige S60 v3.x på S60 5th edition?

Kan ganske sikkert si at de ikke fungerer på v5 av den enkle grunn at de er designet for å bruke taster ikke touch som på 5800.

 

Joda, de fleste programmene fungerer, men som skrevet over, om knappene som skal trykkes på er for små, så kan det være bedre å bruke et virituellt tastatur. Dette kan man skru av og på i program instillingene, under Suite-instillinger.

Lenke til kommentar
Det var den samme som jeg fant.. Noe kinesisk drit (i mine øyne)

Slick eller ebuddy er mye bedre, selv med sine feil. Når Slick får fikset den ene erroren jeg har funnet, så blir den perfekt i mine øyne.

 

Men ebuddy har vel ikke kommet med en versjon til 5800?

 

Nei, men versjonen til S60v3 fungerer greit.. Noe som blir litt klønete, feks scrollinga i kontaktlisten, men det funker..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...