Gå til innhold

Bilspillutvikler født på ny


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehehe, da er det håp for at vi får endelig se en skikkelig simulator som GTR 2 på PC med VEIGÅENDE biler istedet for racing biler.

For mye fokus på racing vogner når det kommer til bilspill, det jeg vil ha er en drøss med kjente biler en Gran Turismo variant for PC med skikkelig fysikk, ekstremt bilutvalg med muligheter for mods (GTR 2 motoren har potensiale på mods siden)

 

Nå vil noen si LFS, men dessverre må gi en failed der grunnet fantasibiler, jeg vil ha lisensierte biler fra både Japan og USA med lek på bane.

Med alle innstillingene som var på GTR 2 så kunne spillet ha passet for arkade førerne så vell som entusiast simulator spillerne, nok til å ta livet av EA's Need For Speed linje i allefall.

Lenke til kommentar

Enig med 007CD! Sitter å dagdrømmer / sugler etter et bilspill til pc i GT / Forza stil. At ikke spillutviklerne skjønner potensialet som ligger der.

 

men jo, jeg holder meg til LFS enn så lenge, bryr meg lite om fantasibilene, elsker bare det spillet. Beste driftinga til pc jeg har vært borti.

Lenke til kommentar
Hehehe, da er det håp for at vi får endelig se en skikkelig simulator som GTR 2 på PC med VEIGÅENDE biler istedet for racing biler.

For mye fokus på racing vogner når det kommer til bilspill, det jeg vil ha er en drøss med kjente biler en Gran Turismo variant for PC med skikkelig fysikk, ekstremt bilutvalg med muligheter for mods (GTR 2 motoren har potensiale på mods siden)

 

Nå vil noen si LFS, men dessverre må gi en failed der grunnet fantasibiler, jeg vil ha lisensierte biler fra både Japan og USA med lek på bane.

Med alle innstillingene som var på GTR 2 så kunne spillet ha passet for arkade førerne så vell som entusiast simulator spillerne, nok til å ta livet av EA's Need For Speed linje i allefall.

Problemet vil alltid være penger, og jeg skjønner ikke hvorfor det er så sabla viktig å ha lisensierte biler i et spill som automatisk gjør spillet dårligere enn det det kunne ha vært.

 

Hadde de brukt de milliardene på å utvikle spillmotoren fremfor å kjøpe retten til å ha på merker som BWM og Ford på bilene så hadde da spillene vært så mye bedre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...