Gå til innhold

Har du Nokia E71?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har Telenor og det går ikke. Jeg tror nemlig det er teleoperatørene som må godkjenne oppdateringene før de slippes.

Det som er relevant er hvilken produktkode man har. Produktkode varierer ut ifra hvilken region og hvilken operatørlås du har.

 

Så vidt meg bekjent er det ikke forskjell i produktkodene for Telenor/Netcom-profilmodeller uten lås.

Lenke til kommentar
Hva med E66? Er ikke disse telefonene omtrent like bortsett fra tastatur?? Noen som vet?

 

Hvis spørsmålet ditt er om det kommer en større softwareoppdatering til E66 siden det kommer en til E71, vil jeg tro det ikke er en selvfølgelighet selv om telefonene er ganske like.

 

Hvis spørsmålet ditt er hva som er forskjellen på disse telefonene, er følgende de største forskjellene: tastaturet (som du sier), kraftigere batteri på E71 i tillegg til det faktum at E71 har vist seg mer stabil enn "lillebror" E66.

 

Mvh Pål Berge

Lenke til kommentar

Stabil og stabil fru blom. Menyen min krasjer hele tida(kommer bare en strek under batteri-ikonet). Nå har ikke jeg noe erfaring med E66, men hvis E71 er MER stabil, så er E66 en dårlig telefon.

 

Prøvde meg på oppgradering, og gikk fra 100.XXXX til 110.XXXX. Da ble telefonen skikkelig treig, og skriftfargen på telefonboken ble endret til svart, noe som matchet mitt svarte tema litt for godt.

 

Er det noen som veit når oppdateringen faktisk er tilgjengelig for ALLE?

Lenke til kommentar
Og forresten, LSK? Greit, left soft key, men hvor mange norske brukere vil skjønne det? De færreste kjenner til begrepet soft key.

Joda, jeg har forstått det, men er det noe nytt da? Kan ikke forstå hva som er annnerledes med å åpne tastelåsen nå i forhold til før. (For LSK er den blå knappen på venstre side under skjermen, ikke sant?).

Lenke til kommentar

Ok, da skal jeg redde dagen for Dere som enda ikke har fått dette til...

 

http://themoth.wordpress.com/2009/01/13/up...-euro1-version/

 

Gå inn her og følg trinnene. Ikke gjør noe som ikke står der. Følg instruksene til punkt å prikke med unntak av en ting... BRUK DANSK produktkode...Den får Dere nå:0558784.

 

Etterpå sitter Dere tilbake til Deres originale produktkode...

 

Verre enn det var det ikke.

 

Bare spør om det er noe mer...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...