Gå til innhold

Her er Samsungs nye MP3-flaggskip


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nytt er derimot støtten for små tilleggsapplikasjoner, antakelig i retning de vi finner i Ipod Touch, og du skal dermed ha mulighet for å utvide spillerens funksjonalitet.

Denne spilleren så fin ut den, men at disse "små tilleggsapplikasjonen" kan konkurrere programmene fra App Store på iPhone/iPod Touch tviler jeg meget sterkt på - til det har ikke Samsungen nok bøff under panseret.

Lenke til kommentar

Fra en video hvor de viser den i bruk synes jeg det så ut som den lagget litt i menyene, ikke helt smoooth flow vewd navigering...

http://cnettv.cnet.com/2001-1_53-50004909.html

 

MEN, ellers så er dette et meget interesangt produkt.!

 

At den har Blåtann, mic og høytaler til å svare anrop fra telefonen som ligger i sekken er også et megapluss...

"vent litt, mp3-spilleren min ringer"

 

Trenger ikke kjøpe ny telefon, bare kjøp denne... :p (kan ikke ringe fra P3, bare motta..)

Lenke til kommentar

Nå blir jeg bare forvirret.

 

Først fant jeg nyheter om bærbare mediespillere på Hardware.no.

Så var det på både hardware.no og amobil.no

Så var det bare på amobil.no

 

og nå er det nok en ny side i tek.no-nettverket som bringer meg nyheten om denne flotte spilleren.

 

Dette fører jo bare til forvirring..?

Lenke til kommentar

For meg er det iTunes genialt både på måten jeg liker at mustikken organiseres og hvor oversiktig det er. Og hvor enkelt det er å abbonere på forskjellige podcasts. Jeg har ikke prøvd noen programmer som matcher dette. Men nå har jeg kanskje ikke prøvd alt. MedieMonkey sa du? ...ja, skal prøve det ut nå.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...