Gå til innhold

Skype får bedre videofunksjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Foreløpig kan ikke videofunksjonen brukes for flere enn tre personer samtidig, men dette er noe Skype planlegger å få til i fremtiden.
Jeg fikk ikke til å ha videosamtale med mer enn to personer om gangen (inkl. meg). Kommer det først i 4.0? Håper de åpner for skikkelige "videokonferanser".
Lenke til kommentar
Kommer 4.0 til GNU/Linux og Mac eller blir de sittende med den eldre utgaven?

 

Linux blir helt sikkert sittende med den gamle utgaven. Litt rart egentlig, skulle tro de programmerte slik at de kunne bruke programmet på alle OS.

Endret av Gordion
Lenke til kommentar

Utrolig kjipt at Skype ikke tar tak i dette og slipper en multiplatformklient for MacOS, Windows og Linux. Linuxklienten pr i dag har store mangler i forhold til Windows-versjonen. Nå som nettbøker med linux er i vinden, skulle man tro at Skype har en viss interesse i å fremstå som et homogent produkt uavhengig av plattform, men den gang ei. Jaja. Man skal vel ikke klage for mye, heller. Takket være skype er jeg i stand til å ha videosamtaler med folk jeg ikke ser så mye til i dagliglivet, selv om jeg bruker Ubuntu og de andre kjører en eller annen Windows-versjon. Så vidt jeg vet er Skype det eneste programmet som fungerer sånn tålelig greit, har bra med funksjoner og fungerer på alle plattformer, selv om Linuxversjonen er litt amputert..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...