Gå til innhold

Viktig Walkman-nyhet fra Sony


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er fortsatt meget skeptisk til Sony etter at jeg rett og slett kastet den gamle spilleren jeg hadde.

 

Dette var en NW-HD1. Det skal sies at batterikapasiteten var fenomenal, men det håpløse programmet som en måtte bruke for å overføre musikk gjorde spilleren helt ubrukelig.

 

Bruker de fortsatt dette programmet, eller har Sony sett lyset?

 

-Tet

Lenke til kommentar

Hvordan sony har fått til en skikkelig støykanselleringsfunksjon uavhengig av hodetelefonene er for meg et mysterium iog med det er ved hodetelefonene man finner ut hvilke lyder som skal kanselleres...

 

edit: det ser ut til at en må benytte sony's egne hodetelefoner for å kunne nyttiggjøre støykanselleringen. De har imidlertid klart å gi denne en litt mer normal plugg.

Endret av nogen
Lenke til kommentar
Tetanus, var det SonicStage du refererte til? Ja, det "håpløse programmet (sic)" har gjort at jeg nekter å kjøpe liknende Sony-produkter som krever medfølgende programvare for å fungere.

SonicStage het det ja! Kom ikke på det i farten. Jeg husker godt at programmet gikk i sirup hvis en hadde mer en ett par tre gig med musikk. Herregud hvor irriterende det var. For ikke å glemme ATRAC formatet, herrejesus sier jeg bare...

 

 

 

 

-Tet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747

PSP og PS3 gjør ATRAC både enkelt og atraktivt for en som er glad i lyd. ATRAC3plus @ 352kbits på et kapabelt hodetelefon-sett er mildt sagt erotisk :D

Lenke til kommentar

Jeg får vel ta på meg å informere om at Sony har gått bort ifra både Atrac og SonicStage. På de siste modellene har du kunne bruke vanlig drag&drop fra utforsker med mp3-filer så de som har lyst på ny mp3-spiller trenger ikke frykte X1000. ;)

Endret av hernil
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...