Gå til innhold

Eidos misfornøyd med Tomb Raider-salg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Var det ikke dette spillet hvor anmeldere fikk munnkurv dersom de mente at det var en karakter lavere enn 8 da? I så fall kan det være mange som valgte å ikke kjøpe spillet grunnet Eidos idiotiske policy. Meeen kan jo være at jeg blander :hmm:

Var i alle fall en del krøll da Kane & Lynch kom. Da kunne man jo ikke akkurat skylde på finanskrise, da den ikke var kommet enda.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Se på trusa hennes. Jeg klarer rett og slett ikke ta den "nye" Lara Croft seriøst nok til å ville ha spillet.

 

Jeg syns det var vittig at man kunne velge antrekk ved starten av hvert oppdrag, jeg endte opp med å kle på henne så mye som mulig.

Lenke til kommentar

Jeg elsket spillet og storkoste meg gjennom hele greia. Historien er meget bra, og spillbarheten enda bedre. Og hva som om hun har store pupper og tettsittende badedrakt? Man kan faktisk velge klesdrakt selv i de fleste brettene, og jeg gikk hele tiden for bukse, og jakke om jeg hadde mulighet for det. Hadde Lara fortsatt hadde hett Rick Dangerous hadde det ikke gjort meg noe som helst. Spillet ville jo vært det samme. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Lara Croft har alltid spillt litt på sex. I de gamlere spillene var det alltid en glede å få lov til å krype i trange ganger slik at hu måtte gå på alle fire og kameravinkelen var så klart bakfra. Synes å huske at det var noen små stønn etterhvert som hu krøp bortover også.

Kan også huske noe av en dokumentar som kom for 4-5 år siden som omhandlet spilleres kjærlighet til Lara Croft, for en del ble faktisk litt "besatt".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Haha, yupp - husker de små "stønnene" når hun krøp framover i de første spillene. Skjønte ikke helt hva det betydde da, men så ble man eldre og fant fram tørkepapir og fuktighetskrem når man skulle spille :)

 

:dremel:

Lenke til kommentar

For det første har jeg hørt lite om det nye Tomb Raider. Og for det andre så er Lara Croft en gammel og oppbrukt helterinne, som bringer lite innovativt for hver gang et nytt spill kommer. Det som er en av problemene med Tomb Raider er at de forrige spillene har ikke vært noe særlig bra, og dermed forsvinner en del av tilliten til serien.

Endret av Colossus
Lenke til kommentar
For det første har jeg hørt lite om det nye Tomb Raider. Og for det andre så er Lara Croft en gammel og oppbrukt helterinne, som bringer lite innovativt for hver gang et nytt spill kommer. Det som er en av problemene med Tomb Raider er at de forrige spillene har ikke vært noe særlig bra, og dermed forsvinner en del av tilliten til serien.

 

Serien var nesten død og begravet, men så skiftet de utvikler og gav oss Legend, Anniversary og Underworld...

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...