Gå til innhold

Spore-utvidelse snart (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må ærlig innrømme at jeg kjøpte Spore originalt/lovlig. Har den "dyre" versjonen av spillet (altså den hvite boksen med artbook, DVD med National Geographic-dokumentar om evolusjon, Spore-plakat etc.). Spillet var originalt og morsomt en stund. Men hver del av spillet ble for simpelt. Strategidelen skulle vært langt mer omfattende. Det skulle vært mulig med store slag (ikke slag på noen få enheter). Det burde være flere taktiske muligheter etc. Jeg avinstallerte det ganske fort og har ikke innstallert det på min nye maskin. SecuROM er noe drit jeg ikke ønsker på maskinen min.

 

Tviler på at jeg kommer til å investere i ekspansjonene. Sannsynligvis vil de ikke være verdt pengene. For ikke å snakke om at de sannsynligvis kommer til å fortsette med dette SecuROM-skitet.

Lenke til kommentar

Blizzard er og slik at de gir ut mye ny content gratis.

 

Hva sa jeg? EA fornekter seg ikke, det er det samme hele tiden og Spore blir melket til the bitter end.

 

Så får man vel snart:

 

Spore - Right arm edition

Spore - Left arm edition

Spore - 2 legs and 1 torso

Spore - Spore spore

 

Pfhh, EA er og blir EA. De kan skjenke så mye varm melk de vil om forandringer men de er og blir det samme selskapet som vanlig.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Nånå, de må da få lov til å lage utvidelsespakker vis de vil :tease: Helt opp til en selv om du vil kjøpe det. Personlig sjekker jeg alltid med en eller annen nettside for å sjekke om innholdet er akseptabel nok til prisen før jeg bestemmer meg for å kjøpe noe som helst fra EA.

Lenke til kommentar

Den hundrelappen jeg sender til blizzard i månden er lisensavgiften for å spille deres spill på deres server. De har et hvettes stort team av folk dedikert kun til å holde serverne opp og i drift, noe som naturligvis koster penger. At de i tilegg har et team i bakgrunnen som ikke bare tar seg av å fikse feil men og lager nytt innhold (og det er ikke lite, Sunwell patchen var på 1.4 Gb ca) så vil jeg godt påstå at de gir dette ut "gratis". Jeg betaler i alle fall ingen ting utenom den 100 lappen i månden for å laste det ned, faktisk er det mange ganger lastet ned før jeg vet ordet av det.

 

Fremfor EA som gir ut et spill for deretter å gi ut en pakke med minimalt nytt innhold og selger det for 300 kr eller mer.

Lenke til kommentar
Den hundrelappen jeg sender til blizzard i månden er lisensavgiften for å spille deres spill på deres server. De har et hvettes stort team av folk dedikert kun til å holde serverne opp og i drift, noe som naturligvis koster penger. At de i tilegg har et team i bakgrunnen som ikke bare tar seg av å fikse feil men og lager nytt innhold (og det er ikke lite, Sunwell patchen var på 1.4 Gb ca) så vil jeg godt påstå at de gir dette ut "gratis". Jeg betaler i alle fall ingen ting utenom den 100 lappen i månden for å laste det ned, faktisk er det mange ganger lastet ned før jeg vet ordet av det.

 

Fremfor EA som gir ut et spill for deretter å gi ut en pakke med minimalt nytt innhold og selger det for 300 kr eller mer.

Spørsmålet er om du hadde fortsatt å spille om det aldri kom noe nytt innhold, kun litt fiksing av bugs.

Jeg snakker da om at det som kom ut med ekspansjonene var det endelige og fortsatte å betale 100 kroner i måneden.

 

Se heller på Valve, de gir ut nytt innhold til Team Fortress 2 og Left4Dead uten å ta seg ekstra betalt :) .

 

Valve har vel 250 ansatte var det vel og en del som jobber med Left4Dead, Team Fortress 2, Half-Life serien og Steam. Og kanskje flere prosjekter i bakgrunnen.

 

Men jeg skal si meg enig i at kombinasjonen mellom EA og Maxis er glad i å lage halvferdige spill, så slippe ut mer innhold fortløpende til en forholdsvis dyr penge iforhold til hva en får :) . (Min mening)

Lenke til kommentar

Jeg spiller ikke WoW fordi det kommer ekstrapakker ut gratis, jeg spiller WoW fordi jeg synes det er et morsomt spill. Jeg betaler de 100 kr i månden i lisensavtale.

 

For å klargjøre, jeg betaler ikke 100 kr for ekstrainnhold til WoW, jeg betaler 100 kr for å spille WoW. De ekstrapakkene som kommer ut er gratis.

Lenke til kommentar
Jeg spiller ikke WoW fordi det kommer ekstrapakker ut gratis, jeg spiller WoW fordi jeg synes det er et morsomt spill. Jeg betaler de 100 kr i månden i lisensavtale.

 

For å klargjøre, jeg betaler ikke 100 kr for ekstrainnhold til WoW, jeg betaler 100 kr for å spille WoW. De ekstrapakkene som kommer ut er gratis.

Jeg er klar over det. Men ville du spilt, la oss anta du har spilt siden begynnelsen, dersom det aldri hadde kommet noe gratis innhold? Jeg snakker da om instanser eller utviklingsmuligheter. At det aldri kom noen 40-manns instanser eller flere instanser etter Karazhan før Wrath of the Lich King ble sluppet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...