Gå til innhold

Mushkin lanserer radioaktivt minne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som de er meget beregnet på moddere.

I den rette kassen og med de rette delene som matcher farven,

ser det sikkert helt fantastisk ut. Og det er sikkert her de

kan greie å forsvare den prisen. Tipper også at kan få en

ganske ok timings om man kjører disse på 800mhz.

 

Og 2.1v er vel en standard de har satt seg, mine Redlines (som

har nesten samme specs) kan feks kjøre uten problemer på 1.9v på

standard timings, til og med overklokket noe.

 

Eneste problemet jeg har med Mushkin er at de har grønn PVC istedet

for svart :p Om den hadde vært svart, hadde det vært prikken over

i'en.

Endret av anotherzen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
oooooook, så det er bare utsende som er "radioaktivt".. for en mongo artikkel, til og med orginal artikkelen bruker anførselstegn.. dette rælet av en "artikkel" hører hjemme på itavisen :)

Artikkelen er grei, men overskriften er hysterisk. Hardware.no blir mer og mer "tabloid", snart får vi vel servert kjendis-stoff. Trist.

Lenke til kommentar
oooooook, så det er bare utsende som er "radioaktivt".. for en mongo artikkel, til og med orginal artikkelen bruker anførselstegn.. dette rælet av en "artikkel" hører hjemme på itavisen :)

Artikkelen er grei, men overskriften er hysterisk. Hardware.no blir mer og mer "tabloid", snart får vi vel servert kjendis-stoff. Trist.

 

gjør jo allerede det: Steve Jobs innrømmer sykdom

 

selv om det ikke er skuespillere eller slikt så er det jo en "hardware" kjendis.

Lenke til kommentar

jo jo, men når de skriver radioaktivt minne ser jeg for meg en ny greie hvor ett eller annet teknisk har med radioaktivitet å gjøre eller noe i den dur, ikke det at de 'ser radioaktive ut'. da kunne man heller brukt overskriften 'minne med tøft radiativt look' eller noe..

 

blir mer og mer tabloid hele hardware.no, virker som det ikke lenger er drevet av folk som intereserer seg for datagreier men mer om reklame kroner fra alt flash reklame spammet dere har overlesset siden med ;)

 

til og med fjompen som skrev artikkelene for dere før dere oversatte den brukte anførselstegn for å _understreke_ at her var det ikke no spennende teknisk vri med radioaktive greier men heller en "radioaktiv" look på minne brikkene..

Lenke til kommentar
radioaktivt minne

Det høres svært så ustabilt ut!

 

En liten skrivefeil: etterspørselene -> etterspørselen

 

1200 kr + moms for 2GB DDR2-1066 er alt for dyrt.

Tilsvarende fra Kingston koster 257 kr og de er på toppen av det hele langt penere om man bryr seg om utseendet. Redigert: Ups, jeg leste feil i artikkelen. Det skal være 4GB og da koster tilsvarende ca 715 kr.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...