Gå til innhold

Anmeldelse: Rise of the Argonauts (PC/PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det irriterer meg når anmeldelser ikke nevner et dugg om framerate, noe som er ekstremt viktig for mange i de aller fleste spill. Det er greit dersom kun PC-versjonen er anmeldt, for da blir framerate alt for variabelt mht. hvilken hardware folk har, men når dere også har anmeldt PS3-versjonen så synes jeg dere kan gi oss i det minste én setning om spillet kjører smooth eller ikke. :ermm:

Lenke til kommentar
Hvis framerate er et problem, så skriver anmelderen det.

 

Er ikke nødvendig å nevne det hvis det ikke kom i veien for spillopplevelsen.

 

:!:

 

Jeg quoter fra den første anmeldelsen jeg fant via Google:

 

Unfortunately, at the time of writing, Rise of the Argonauts has some glaring issues. While the art design is decent, the actual graphics are glaringly bad. Rough textures, boxy models, and piss-poor animation ruins any cutscene with potential. In some areas, it's just plain lazy; knots in rope seemed to just be cubes textured with rope. The facial animations are also creepily put together, with Jason's eyes often staring off into nothingness as his mouth jerks open and closed. If that wasn't bad enough, the framerate is absolutely abysmal; at no point did the game run properly in my time viewing it. It's not a pretty game, so running it smoothly should not be an issue, so what's going on here? The choppy framerate makes the poor animation look even worse. This is a shame, because the rest of the game has so much potential.

 

Edit: Skum-leste en 3-4 andre anmeldelser og alle nevner "serious framerate issues" ved PS3-versjonen.

Endret av dekar24k
Lenke til kommentar

Jeg har nok desverre bare prøvd dette spillet på pc.

Kontrollene: Ekstremt dårlige. Det føltes som om jeg burde ha en kontroller for å si det slik.

Grafikk/Framerate: Spillet grafikkmessig er ikke noe å skryte av, for å si det mildt. Hakkete til tider, Grafisk sett.

Spillte ca en time/ halv annen time. Så ga jeg opp. Avinstallere: Gi til en kompis.

Lenke til kommentar
Hvis framerate er et problem, så skriver anmelderen det.

 

Er ikke nødvendig å nevne det hvis det ikke kom i veien for spillopplevelsen.

 

:!:

 

Jeg quoter fra den første anmeldelsen jeg fant via Google:

 

Unfortunately, at the time of writing, Rise of the Argonauts has some glaring issues. While the art design is decent, the actual graphics are glaringly bad. Rough textures, boxy models, and piss-poor animation ruins any cutscene with potential. In some areas, it's just plain lazy; knots in rope seemed to just be cubes textured with rope. The facial animations are also creepily put together, with Jason's eyes often staring off into nothingness as his mouth jerks open and closed. If that wasn't bad enough, the framerate is absolutely abysmal; at no point did the game run properly in my time viewing it. It's not a pretty game, so running it smoothly should not be an issue, so what's going on here? The choppy framerate makes the poor animation look even worse. This is a shame, because the rest of the game has so much potential.

 

Edit: Skum-leste en 3-4 andre anmeldelser og alle nevner "serious framerate issues" ved PS3-versjonen.

Anmeldelsen du siterer til virker jo direkte useriøs.

 

Sier ikke at framerate ikke er et problem. Selv har jeg aldri spillt spillet, og tviler ikke på at du har rett. Sier bare at hvis dårlig framerate kom i veien for spillopplevelsen, så stoler jeg på at Øystein ville tatt det opp i anmeldelsen.

 

Men skal la han forsvare seg selv.

Lenke til kommentar
Hvis framerate er et problem, så skriver anmelderen det.

 

Er ikke nødvendig å nevne det hvis det ikke kom i veien for spillopplevelsen.

 

:!:

 

Jeg quoter fra den første anmeldelsen jeg fant via Google:

 

Unfortunately, at the time of writing, Rise of the Argonauts has some glaring issues. While the art design is decent, the actual graphics are glaringly bad. Rough textures, boxy models, and piss-poor animation ruins any cutscene with potential. In some areas, it's just plain lazy; knots in rope seemed to just be cubes textured with rope. The facial animations are also creepily put together, with Jason's eyes often staring off into nothingness as his mouth jerks open and closed. If that wasn't bad enough, the framerate is absolutely abysmal; at no point did the game run properly in my time viewing it. It's not a pretty game, so running it smoothly should not be an issue, so what's going on here? The choppy framerate makes the poor animation look even worse. This is a shame, because the rest of the game has so much potential.

 

Edit: Skum-leste en 3-4 andre anmeldelser og alle nevner "serious framerate issues" ved PS3-versjonen.

Anmeldelsen du siterer til virker jo direkte useriøs.

 

Sier ikke at framerate ikke er et problem. Selv har jeg aldri spillt spillet, og tviler ikke på at du har rett. Sier bare at hvis dårlig framerate kom i veien for spillopplevelsen, så stoler jeg på at Øystein ville tatt det opp i anmeldelsen.

 

Men skal la han forsvare seg selv.

 

Vel, useriøs eller ikke, når de kaller frameraten for "abysmal", så kan den være alt annet enn jevn/høy. Øystein er kanskje en av de få som ikke bryr seg om framerate i spill?

 

Det hadde vært fint om anmelder kunne gi oss en kjapp kommentar her i tråden om frameraten til PS3-versjonen. :)

Lenke til kommentar
Syns Jason er et elendig navn på en som skal være gresk. Han høres ut som en feit amerikansk truckfører.

 

De har ikke laget navnet selv - som du sikkert leste helt innledningsvis i annmeldelsen, er spillet basert på den greske myten om Jason og Argonautene. Riktignok er spillet ganske "løst" basert på myten - hvor Jason i myten er rimelig mindre "human" i sin ferd :p

Lenke til kommentar

greit nok, bra at de er noen spill kuker de opp, slipper og kjøpe så mye, fable 2 var kjedlig foresten helt likt 1 neren, barnslig spillestil og de var jo ikke noe nytt der, hva i helvete? er dere helt rare? dere bør virklig ikke gi sånne irriterende ``wannabe`` rollespill så jævlig, 5 er.

Lenke til kommentar

Jeg likte spillet, er veldig 300 basert egentlig. Alt av fiender og armour og dialog er som tatt utifra 300. Slåssingen er OK, faktisk langt bedre enn andre spill men fortsatt litt monotont syns jeg.

Skulle også at det var STOOOORE omgivelser. Hvorfor har ingen spill latt deg slåss på en stor slagmark enda? Er det som ville vært morro, isteden må vi løpe langs stier ...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...