Gå til innhold

Sommerslipp for Ghostbusters (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Undesired: De mistet utgiver, ikke utvikler.

Det var opprinnelig Vivendi som skulle gi det ut, men de ble kjøpt opp av Activision og bestemte at de ikke ville gi ut spillet likevel.

Heldigvis(?) overtok Atari ansvaret for utgivelsen. :thumbup:

Endret av dpolsrod
Lenke til kommentar

Spillet kommer til Xbox 360, PS3, PS2, Wii, DS og PC. Sånt pleier jo å bli suksesser uten like, med spill basert på filmer, med strenge tidsfrister og som kommer til samtlige platformer.

 

Sukk. Husker fortsatt at jeg spilte Ghostbusters-spillet som kom til den første filmen, på familiens Amstrad. Det var tider det.

Lenke til kommentar
Visste ikk efør nå at det er ny film på vei, og for være ærlig, det gjør meg skeptisk, er bare de gamle bond spillene som klarte og linke film og spill bra etter min mening

 

Den nye Ghostbusters filmen kommer ikke før 2010 (kanskje). Det som kommer samtidig med spillet er den original Ghostbusters filmen på Blu-Ray (noe som ikke går klart frem av artikkelen i det hele tatt)

Lenke til kommentar
Sukk. Husker fortsatt at jeg spilte Ghostbusters-spillet som kom til den første filmen, på familiens Amstrad. Det var tider det.

 

Det finnes en remake til PC (basert på C64 versjonen, men jeg regner med at det går ut på nøyaktig det samme).

 

ghostbusters.png

Takk. Da blir det crap til middag og sent i seng i dag og.

Lenke til kommentar

Det har vært veldig mange forskjellige ferdige manuskripter til Ghostbuster 3, men alle har vært dritt. Sist jeg hørte blir den nye i CGI. Tviler på at den blir bra, da de har vært mye å leve opp til. Dessuten holder det ikke å få de fire hovedfolka tilbake. Rick Morranis er et must, og Sigourney Weaver hadde heller ikke vært så dumt. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...