Gå til innhold

Netcom gir opp Mewe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ungdomsabbonement har aldri truffet meg da jeg ikke ser vitsen, i de fleste sammenligninger er dy dyrere, noe som ikke frister ungdommer. HAr for øyeblikket onecall som trakk min oppmerksomhet via reklame på discovery channel, og ved at det er relativt billig, og vurderer tele2 sheriff (igjen, pris) som jeg fikk høre om gjennom "jungeltelegrafen". Mewe har jeg derimot aldri hørt om...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
I artikkelen står det at kunder som har MeWe idag blir overført til FlexiTalk abonnementet

,men hvaskjer med oss som har kjøpt iPhone med Mewe abn. Blir vanskelig for Netcom å overføre oss direkt til Flexitalk.

 

har iPhone selv med Mewe, noen som vet noe om dette, hva skjer...

Lenke til kommentar
I artikkelen står det at kunder som har MeWe idag blir overført til FlexiTalk abonnementet

Nei, det står det slett ikke, og bra er det, for det ville vært feil. Det er uhyre sjelden at utskifting av abonnement berører nåværende brukere av abonnementet som fases ut, og det er ingen grunn til å anta at dette er noe unntak.

Poenget er at man ikke vil kunne få kjøpt Mewe lenger, og som det står i artikkelen er FlexiTalk NetCom's alternativ til de som kanskje ville ønsket seg Mewe.

Endret av Ensnared
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...