Gå til innhold

Gears 2 oppdateres (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høres bra ut dette. Da har jeg enda mer å gjøre når jeg får nett :)

 

Det blir bedre og bedre ja, men de bugsa som de fikser på nå er egentlig ikke så ille, de fleste er skikkelige folk og spiller uten å glitche, men selfølgelig det finnes noen som utnytter de bugsene som er nevnt i artikkelen...

appropo matchmakingen har jo blitt en god del bedre etter den første updaten

Lenke til kommentar
Dumt at de ikke ordner online systemet sitt, da det tar alt for lang tid og søke etter matcher om man ikke er 5 players osv.

 

Tror det er planen at de skal ordne på dette da...

 

EDIT: Leste feil. Kan godt være de ikke gjør dette :hmm:

Endret av Leaκim
Lenke til kommentar
Dumt at de ikke ordner online systemet sitt, da det tar alt for lang tid og søke etter matcher om man ikke er 5 players osv.

 

Tror det er planen at de skal ordne på dette da...

 

EDIT: Leste feil. Kan godt være de ikke gjør dette :hmm:

Matcmakingen er det allerede kommet en patch for, den fungerer fint for meg nå.

 

Jeg håper samtidig de banner alle som har glitchet seg til rank 5. Men det blir kanskje litt mye å håpe på. :p

Lenke til kommentar

Dette er de beste nyhetene jeg har lest på lenge. Hadde gitt opp Gears 2 multiplayer helt, men etter dette kommer jeg til å sjekke det ut igjen.

 

Forrige gang jeg prøvde å spille kom jeg overraskende fort inn i en match. Skulle nesten tro at den forrige patch'en hadde kicka inn (de sa at det kunna ta litt tid før alt gikk smooth). Eller kanskje jeg bare hadde flaks?

 

Uansett, gode nyheter. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Straffe de som gir seg tidlig?

 

Hvorfor det egentlig? kanskje strømmen har gått? kanskje maskina har klikka? kanskje spillet har stoppa? eller brdbåndet hengt seg opp? når man skal på dass? når man må spise? gjøre lekser? hardisken klikker?

 

Blir jo urettferdig å bli straffet for det, når man mange ganger ikke kan noe får at spillet avsluttes.

 

Dette er råskap og diktatur fra utvikleren, plutselig komme med harde straffer.

 

Betalte ikke 700 kroner for å bli straffet i ett spill, helt idiotisk.

 

Men er glad for de fleste fiksene og spillet generelt er bra.

 

Blir jeg straffet for å gå på dass, slutter jeg å spille online.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...